Spring naar bijdragen

cherokee xj 4.10 assen


big food
 Share

Recommended Posts

hllo beste jeepers heb enkele vraagjes kan ik iets verranderen aan men 4.10 assen van men cherokee hier zit namelijk niks van sper of iets op wat moet ik doen want zit snel vast met een overhoeks gat

wat is mijn oplossing volgens jullie

ik wil er wel niet kei veel geld aan geven en rijd dagelijks met men jeep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hllo beste jeepers heb enkele vraagjes kan ik iets verranderen aan men 4.10 assen van men cherokee hier zit namelijk niks van sper of iets op wat moet ik doen want zit snel vast met een overhoeks gat

wat is mijn oplossing volgens jullie

ik wil er wel niet kei veel geld aan geven en rijd dagelijks met men jeep

Hallo,

Om dit probleem aan te pakken zou je kunnen kiezen voor een locker ( sper ). Een locker is een hulpmiddel en zeker geen garantie dat je de volgnde keer bij een overhoeks gat niet vast komt te zitten. Vergeet niet dat bij het gebruik van een locker er zoveel meer krachten vrij komen die ook ten koste kunnn gaan van de levensduur van je assen. Als ik me goed herinner rij jij met 32 inch banden. Dus je steekassen zullen bij het gaan gebruiken van een locker het iets zwaarder te verduren hebben maar dat moet wel goed kunnen gaan mits je je rechtervoet goed in bedwang houdt maar de kans is ook best aanwezig dat je huidige standaard steekassen bij het gebruik van een locker kunnen breken als een luciferhoutje. Ik heb hiervoor gereden met een powertrax no slip locker. Ik merkte er niks van op de weg daar de locker pas begint te werken als het echt nodig is. Was in mijn ogen de goedkoopste oplossing en ik heb er veel plezier van gehad. Veel andere oplossingen zijn er niet die je kan doen voor een nette prijs.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...