jeepfriek Geplaatst January 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 Hallo, Kan iemand mij vertellen of een Weber 34 DGEC carburateur eigenlijk wel geschikt is voor mijn CJ5 6 cyl., AMC 232. Deze is mij geadviseerd, maar wil het graag zeker weten. Ik moet vandaag of morgen een nieuwe pakking monteren op het uitlaat spruitstuk. Iemand advies/tips? (aandraai moment bouten bv). In het spruitstuk zit een smoorklep(?). Laten zitten/weghalen? Volgens mij doet dit ding niet veel - slap veertje.. Hoor en leer graag van jullie!! Alvast bedankt, Dirk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 Weber 34 is nix mis mee, zorg wel dat je de juiste conversiekit erbij krijgt, de 232cu is een niet echt veel voorkomend blok. -klik- Bouten van spruitstuk niet te vast draaien, kopervet erbij gebruiken, altijd makkelijk voor een volgende keer. EGR klep zou ik nog even laten zitten totje nieuwe carburateur erop staat en goed werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeepfriek Geplaatst January 7, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 Hoi, bedankt voor je reactie en tips. De carburateur heb ik gekocht met een complete conversion kit. Ik neem aan dat dat goed is. De carb staat er al op, maar lekker lopen doet ie nog niet. Stationair wel, maar rijden gaat redelijk beroerd. Eens kijken wat de nieuwe pakking doet. Het lijkt erop dat ie daar lucht lekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shark Geplaatst January 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 7, 2009 Ik heb op advies van Redline Weber de bij de conversion kit geleverde pakkingen voorzien van een laagje vloeibare pakking. Zij adviseerden hiervoor Hylomar, ik heb deze ook gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst January 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2009 Hoi, bedankt voor je reactie en tips. De carburateur heb ik gekocht met een complete conversion kit. Ik neem aan dat dat goed is.De carb staat er al op, maar lekker lopen doet ie nog niet. Stationair wel, maar rijden gaat redelijk beroerd. Eens kijken wat de nieuwe pakking doet. Het lijkt erop dat ie daar lucht lekt. Brandstofdruk misschien....... Note: Jeep fuel pumps typically supply a high or inconsistent fuel pressure to the carburetor. We strongly recommend the installation of a Holley 12-804 fuel pressure regulator set to 3.5 psi for correct operation and optimal performance. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.