Spring naar bijdragen

Gril, radiator etc.


Driver
 Share

Recommended Posts

Is het hele spulletjes lastig los te halen aan de voorkant? ben me dynamo naar boven aant plaatsen op de motor maar kom der een beetje k*t bij van bovenaf.. ik weet niet of het mogelijk is als je der een lier voor heb liggen.. als die der ook nog af moet heb ik nog heel wat werk <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

Heb de gril der toch maar voor laten zitten. is nog best wat een werk om het der af te krijgen zit namelijk eerst een fan dan een oliekoeler dan de radiator en dan nog 2 automatische fans en dan alle bedrading en slangen nog :lol:

dus ben zo maar aan de gang gegaan, heb de voorwielen der onderuit gehaald zodat ik niet zo erg hoef te hangen over die auto heen. we hebben de plek nu zo'n beetje bepaald moeten alleen nog steunen maken zodat die geen kant meer op kan..

ik heb besloten om de dynamo hoger te hangen omdat ik nu al 2 keer in de baggerzooi van mammut met pech stond omdat de dynamo het niet meer deed. te veel prut zorgde der voor dat de koolborstels vast kwamen te zitten.. en wil je die los krijgen moet die der toch onderuit om hem een beetje fatsoenlijk uit elkaar te krijgen.. mja das zonde van het weekend natuurlijk als je de halve dag aant sleutelen ben. De dynamo hing zo'n beetje onderaan de motor, en nu heb ik hem boven op staan scheelt hoop ik een hoop elende in de toekomst :bye1:

edit : fotos staan volgende reply

bewerkt door Driver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...