De zandhopper Geplaatst December 27, 2008 Rapporteren Share Geplaatst December 27, 2008 Vanmorgen ontdekt dat de WJ wat dieselolie lekt net achter de multisnaar voor op het blok, iemand een idee wat kan zijn. Het is een 27 crd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst December 27, 2008 Rapporteren Share Geplaatst December 27, 2008 Waar bedoel je precies? Bij het witte ventieldopje, of komt het van 1 van de retourpunten op de injectoren? In het geval het van bewuste ventiel afkomt, deze is los te vervangen, in het geval het komt van 1 van de retouren op de injectoren, dan dient de hele rail vervangen te worden. Tegenwoordig zijn deze ook van staal ipv plastic, dit omdat het plastic bekend staat om op een gegeven moment te gaan lekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De zandhopper Geplaatst December 27, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst December 27, 2008 Het komt aan de voorkant van het motorblok weg zoals ik al zei voor tussen de multiriem niet bij de retourleidingen. Ik weet niet of daar de brandstofpomp zit, ergens bij de spanrollen en het lekt ook nog iets op de multisnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hyeclass Geplaatst December 31, 2008 Rapporteren Share Geplaatst December 31, 2008 spuit het eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De zandhopper Geplaatst January 1, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2009 Ja het spuit er uit, het is niet zo dat ik er niet mee rijden kan maar het moet wel verholpen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst January 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2009 is het op deze foto te zien? achter die bosch pomp eigenlijk eronder lopen er twee leidingen in plastiek deze zitten vast met clipjes,die wel eens durven afbreken dan lopen ze lichtjes tegen de multiriem en slijten ze door ik heb deze allemaal vervangen bij het vernieuwen van mijn kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De zandhopper Geplaatst January 1, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2009 Nou ik vermoede al zoiets het schijnt een euvel te zijn door het verouderen van de leidingen. Heb je ze zelf vervangen? zoja moet de elk.fan ook gedemonteerd worden of misschien kun je het uitleggen hoe je het gedaan hebt. Henk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst January 1, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2009 Nou ik vermoede al zoiets het schijnt een euvel te zijn door het verouderen van de leidingen. Heb je ze zelf vervangen? zoja moet de elk.fan ook gedemonteerd worden of misschien kun je het uitleggen hoe je het gedaan hebt.Henk ik heb ze zelf vervangen ja alle leidingetjes kost maar goed 75€ voor alle plastiekleidingetjes laat dit nu wel de moeilijkste zijn:yes: zeker de clipjes je kan er bijna niet aan clipjes ook bestellen(ze breken) de fan is niet elektrisch is dmv olie kijk maar eens riem erafdoen,vacuumpomp demontren en dan gaat het wel;wel je tijd nemen daarna de boel ontluchten succes:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De zandhopper Geplaatst January 1, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 1, 2009 ik heb ze zelf vervangen ja alle leidingetjeskost maar goed 75€ voor alle plastiekleidingetjes laat dit nu wel de moeilijkste zijn:yes: zeker de clipjes je kan er bijna niet aan clipjes ook bestellen(ze breken) de fan is niet elektrisch is dmv olie kijk maar eens riem erafdoen,vacuumpomp demontren en dan gaat het wel;wel je tijd nemen daarna de boel ontluchten succes:bye1: Ok ik ga er van de week mee aan het werk je hoord wel hoe het afgelopen is. Beankt voor de tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De zandhopper Geplaatst January 8, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 8, 2009 Heb ik alle leidingen vervangen vanmorgen starten bleek er weer lucht in de leidingen te zitten en weer lekkage. Als de motor warm is dan is het lekken ook over. Waarschijnlijk dat er een rubberafdichting in de pomp bij koude motor niet goed afdicht nu moet eerst de pomp eraf. De WJ staat inmiddels bij de dealer:( en nu maar even afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crawler Geplaatst February 16, 2009 Rapporteren Share Geplaatst February 16, 2009 Zal vermoedelijk een dichting in de pomp zijn die aangetast is, heb ze bij mij vv, te verkrijgen losse dichtingen bij mercedes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.