Spring naar bijdragen

Versnellingsbak revisie - H.E.L.P.


Nikonised
 Share

Recommended Posts

Hee allemaal.. ben een beetje uit mijn huisje!:lol: Ik had klein probleempje met mijn Mini Cooper gewoon een geluidje met optrekken..volgens 'n BMW-garage niks bijzonders gewoon mee doorrijden.

Dus na de aanschaf van de rode CJ, dacht ik als deze klaar is kan de Mini de deur uit.

Nu heb ik een VET probleem, de versnellingsbak van de Mini is aan gort!:bye1::( volgens de dealer in reparatie van om en nabij de 3000 euries!!

Daar gaat de verhogingsset van de rooie, daar gaan dus mijn sterkere assen..Kilo Utrecht etc!...

Of weten jullie misschien iemand die zo'n Mini bak kan reviseren tegen een normaal, betaalbaar prijsje?:D

Graag jullie hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een oude rot in het vak is Perry. begonnen met mini's. en later overgegaan in hotrods. laatst nog bij Perry langs geweest. en toevallig was hij een versnellingsbak van een mini aan het reviseren. probeer het eens bij Perry hij zit in Eindhoven. kan hij daarna meteen je mini ombouwen tot een hotrod met een V8 erin :huh:

voor meer info Perry's www.rodshop.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al om coulance geweest?

Indien de auto normaal onderhouden is, en je er verder ook gen "gekke" dingen mee gedaan hebt mag je verwachten dat zo'n bak meer dan 60.000 km meegaat.

Lijkt me dat op z'n minst een 30% van de kosten voor rekening van BMW/Mini komen.

Ik heb daar meteen om gevraagd, maar aangezien het import is voelen zij zich daar niet toe geroepen.. helaas..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...