Spring naar bijdragen

Verhogen XJ


Recommended Posts

Hallo Allen,

het gaat dan toch echt eindelijk echt gebeuren..

Volgende maand gaat mijn XJ de lucht in (qua veer systeem...)

Er is, en daar ben ik mij bewust van, uit en te na over het verhogen en wat daarbij komt kijken beschreven op het forum..

Toch stel ik weer de vraag; wat is de betere verhoging, en waar krijg je die voor de beste prijs (recessie, creditcrieziz, alementatie, schoonmoeder, kerst etc etc...):)

Hoe dan ook er komen een stel mooie velgen met 31'ers erom, en ja, hij moet dus 2inch omhoog.

Ik ga er geen offroad mee rijden, een gravelweggetje, misschien iets moeilijkers, maar verder geen bijzondere trials of heb ik andere offroad aspiraties..

Ik ben van plan om achter schamels te plaatsen, maar de voorkant.. en moeten er ook grotere (langere) schokbrekers onder..

Hoe dan ook,

schroom niet uw commentaar te leveren, verwijzingen naar (recente)treads zijn ook welkom..

vast dank,

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, je wil commentaar.. dan krijg je dat. :yes:

Ik ga er geen offroad mee rijden, een gravelweggetje, misschien iets moeilijkers, maar verder geen bijzondere trials of heb ik andere offroad aspiraties..

eeuwig zonde.

Maar goed, ieder zijn ding en je kan het dan ook lekker goedkoop houden.

Omdat je niet offroad wil kun je volstaan met een paar blokken op je voorveren en langere shackels achter.

Klaar. Gas erop.

of..je doet het goed en neemt een fatsoenlijk veerpakket van 2,5/3,5" waarmee je de offroad-optie openhoudt voor de toekomst. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahaaaa...

wel mogelijk, maar als jeje oto gebruikt voor je werk (wat wellicht velen ongetwijfeld zullen doen) moet je de boel een beetje "netjes" houden, ik vrees dat met verschillende trailers ik al in de problemen kan komen voor wat betreft de verhoging..

edoch,

zei nelie smit kroes ooit,

nog geen antwoord op mijn vraag..

maar ik denk wel dat het iets betrouwbaars zal moeten worden, schamels, daar was ik al uit, alleen de voorkant, alleen langere schroefveren..?

Ik groet u,

met jubeltenen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm...

bestellen in de US?

met die hoge(re) dollar...

en anders?

Dollar staat goed, 4WD is top ik heb er voor 3000 euro spul gekocht. Ook de Pro Comp 2" lift kit bv. (maar voor mijn TJ dan) ALs je vragen hebt stuur je maar een PB als ik er niet ben....

Je zult even bij Cherokee Jeepers moeten vragen welke je het beste kunt nemen. Ik weet alleen een TJ op te bouwen. :whistle:

Elders geen ervaring, ik heb gekozen voor de US want dat bleek alsnog veeeeel goedkoper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok...

moet alleen niet hoger dan 2inch worden... ivm trailer(s)

even verder kijken..

ik heb bewust ook maar 2" gedaan, ik wilde ook nog een parkeergarage in!

dat is gelukt, ik ben met softtop 1.90 meter en met hard-top 1.89 en de 1.90 garages hebben wel wat marge maar sommige minimaal. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...