Spring naar bijdragen

Kompas


Recommended Posts

Hoi Charl welkom hier

De stekker boven in de middenconsole wil nog wel eens last hebben van slecht contact.

Beetje jutteren en dan inspuiten met contactspray.

Beneden bij je kachelmotor zitten nog meer stekkers die met de middenconsole te maken hebben.

Suc6

JEEP(ED)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jeeped@Nov 29 2004, 20:31

Hoi Charl welkom hier

De stekker boven in de middenconsole wil nog wel eens last hebben van slecht contact.

Beetje jutteren en dan inspuiten met contactspray.

Beneden bij je kachelmotor zitten nog meer stekkers die met de middenconsole te maken hebben.

Suc6

JEEP(ED)

<div align="right">

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal dat eens ff checken.

Hou je op de hoogte....

Charl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charl welkom hier

De stekker boven in de middenconsole wil nog wel eens last hebben van slecht contact.

Beetje jutteren en dan inspuiten met contactspray.

Beneden bij je kachelmotor zitten nog meer stekkers die met de middenconsole te maken hebben.

Suc6

JEEP(ED)

Jeeped,

Hoe krijg met fatsoen dat middenconsole los daarboven?

Die kachelmoter, kun je me zeggen waar ik die precies kan vinden?

Alvast bedankt,

Charl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charl

De middenconsole zit alleen aan de voorzijde bij de voorruit vast met 1 schroef,deze losmaken en dan de middenconsole naar voren schuiven dan komt hij los.

De kachelmotor zit aan de bijrijderskant onder het dashbord.De kabels van de middenconsole komen daar langs de deurstijl naar beneden en als je ze dan volgt dan kom je vanzelf de stekkers tegen.

Hou ons een beetje op de hoogte

Suc6

JEEP(ED)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisterenavond de hele handel uit elkaar gehad. Alle stekkers nagelopen en ingespoten met contractspray. Toen alles in orde bleek heb ik de printplaat eruit gehaald waar het display op zit. Daar heeft volgens mij kortsluiting opgezeten.

Dit is natuurlijk niet te reparere. Heeft iemand nog zo;n plaat liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De temperatuurzender zit "normaal" in het midden achter de voorbumper.Wat goed kan zijn als je de auto 2de hands hebt gekocht dat de middenconsole er niet van het begin in heeft gezetten en later er pas in gezet is,dan heb je grote kans dat je helemaal geen temperatuurzender hebt.En dus dan ook niet gaat werken.

Suc6

JEEP(ED)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...