Spring naar bijdragen

Benzine meter


Eelco
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik heb een soort gelijk probleem gehad een jaar of 2 geleden, de tank bleef maar 1/4 vol aangeven, na in frankrijk zonder benzine te hebben gestaan hebben we besloten op onderzoek uit te gaan en het probleem was te simpel voor woorden, In de tank zit een klein kunststof bakje dat ervoor zorgt dat als de jeep even erg schuin komt te staan de pomp nog steeds brandstof aan kan zuigen, nu bleek in mijn geval dat de vlotter precies op de rand van dat bakje bleef hangen en verder niet naar beneden meekwam, De tank verwijderen is niet heel moeilijk maar trek er voor de zekerheid een weekend voor uit want rare problemen kan je altijd tegen komen, Succes ermee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het niet letterlijk gezien want zoals al eerder werdt opgemerkt kun je het dan niet zien, maar toen de vlotter iets bijgebogen was gaf de meter een ander uitgangssignaal en was na montage bleek het probleem verholpen te zijn, en gezien het formaat van de vlotter en de vorm van het bakje leek het ook wel een beetje logisch....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...