Spring naar bijdragen

koppakking


Recommended Posts

Ik moet de koppakking vervangen, Waar moet je op letten en wat kun je dan best nog meer vervangen? Ik denk dan bv aan de bougies of zo. Zijn er meer zaken waar je dan toch goed bij kunt, die je dan direct ook extra zorg kunt geven?

Wat zouden de kosten kunnen zijn als je dit bij de st(d)ealer laat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet de koppakking vervangen, Waar moet je op letten en wat kun je dan best nog meer vervangen? Ik denk dan bv aan de bougies of zo. Zijn er meer zaken waar je dan toch goed bij kunt, die je dan direct ook extra zorg kunt geven?

Wat zouden de kosten kunnen zijn als je dit bij de st(d)ealer laat doen?

Thei... heb je echt niemand anders die dat voor je kan doen?

ik denk dat je beter even kunt rondbellen en informeren:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet de koppakking vervangen, Waar moet je op letten en wat kun je dan best nog meer vervangen? Ik denk dan bv aan de bougies of zo. Zijn er meer zaken waar je dan toch goed bij kunt, die je dan direct ook extra zorg kunt geven?

Wat zouden de kosten kunnen zijn als je dit bij de st(d)ealer laat doen?

Je geeft het zelf al aan dat je niet bij de stealer moet zijn kosten daar +/- 1500 doe jeeped eens een pm die kan je zeker indien je zelf voor de spullen zorgt helpen voor een klein prijsje (zeker een kwart van wat je kwijt bent bij de d(st)ealer) :B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je zoiets als een Haynes repair manual??? Staat uitstekend beschreven hoe je zo'n operatie uitvoert en tot een goed einde kan brengen.

Enigste tip die ik kan bedenken zorg dat je schoon werkt! En waar hebben we het over een 4 liter of een V8? Zorg dat je de kop er koud vanaf pakt. En echt koud. Laat 'm rustig een dag staan voordat je de kop eraf haalt, hoef je in iedergeval niet je kop te laten vlakken. Maar volgens mij hebben ze beide gietijzeren koppen(corrigeer me als ik het mis heb) dus koud eraf pakken is de methode!

Oh ja en zorg dat je een moment sleutel hebt, voor als je de kop terug zet! Maar wederom zie de bekende werkplaats handboeken!

bewerkt door Blue4.2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...