Spring naar bijdragen

versnellingsbak


Recommended Posts

:rolleyes:hey jongens, heb een jaar geleden een grand cherokee gekocht omdat ik na 4 oude bmw s wel eens een gezinsauto wilden. Kwam een oude 4 ltr limited tegen voor weinig geld 1999, 200000 km. Nu heb ik geen verstand van autos maar als er na 9 mnd al een nieuwe motor in moet ( zuiger gebroken ) schrik ik toch wel ff. Maar goed, laten maken alles goed, behalve versnellingsbak. Na plaatsen nieuwe motor nieuwe olie en filter ingegooid en nu begint ie te slippen. Ook hoor ik wie wie geluiden bij het rijden en klapt hij elke keer bij het overschakelen. natuurlijk heeft die versnellingsbak er ook al 2 ton opzitten dus moet ik alleen die rembanden laten bijstellen of is het beter ( vooral tegen dat klappen ) om de hele bak te laten reviseren ? Denk zelf het laatste gezien er een nieuwe motor inzit. Weet iemand een adres inde buurt van breda om dit te laten doen, of waar kan ik al die onderdelen bestellen, maat van me is nogal handig ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...