Nikonised Geplaatst November 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2008 (bewerkt) Wie heeft tips? Volgens mij lekt het spruitstuk op die plek? Kan dat een pakking zijn? Hoe krijg ik zoiets uitelkaar welke pakkingen moet ik dan hebben? November 7, 2008 bewerkt door Nikonised foto bijgevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst November 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2008 Waar lekt het spruitstuk theo? Als hij bij de motor lekt, dan kan je inderdaad nieuwe pakkingen steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst November 7, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2008 Ik heb een foto bijgevoegd.. op die plek lekt ie, maar ik denk dat dan alles eraf moet en dat ik dan ook alle pakkinen moet hebben? maar wat kan en mag allemaal los? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst November 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2008 Er moet idd wel wat los, begin een week van tevoren alvast met inspuiten van kruipolie. Maar is prima zelf te doen, gewoon beginnen met demonteren, fototje maken vantevoren, eea merken enz.... Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
F.M Geplaatst November 8, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 8, 2008 let op. je hebt voor een 6cyl heb je 2 soorten pakkingsets in. van bwj 1964 t/m 1980 en van bwj 1981 t/m 1990. het verschil wat hier in zit dat weet ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst November 11, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 11, 2008 Zo... alles ligt eraf, wat een klus! binnenkort alles schoonmaken, oude restjes pakking eraf en eens goed kijken welke pakkingen erop moeten..Ik kan wel zien, dacht ik, dat het een spruitstuk uit 77 is.. kan wellicht helpen bij het bestellen van de pakkingen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst November 24, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 24, 2008 Oke.. alles zit er weer op! loopt stationair als een zonnetje, geen lekkages. Alleen als ik gas geef zakt ie in, reageert ie slecht.. Iemand een tip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
darkwolf Geplaatst November 24, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 24, 2008 Mischien je carburateur bijstellen. Of zit er ergens in de pijp nog een prop verpakkingsmateriaal ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nikonised Geplaatst November 24, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 24, 2008 Mischien je carburateur bijstellen.Of zit er ergens in de pijp nog een prop verpakkingsmateriaal ? Verpakking.. hmm... had ik geloof ik verwijderd.. Nee carburateur bijstellen.. is dat zelf te doen en... heb ik daar meetapparatuur voor nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marcoscj7 Geplaatst November 25, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 25, 2008 leest het stukje van de nutter bypass eens door daar staat beschreven hoe af te stellen na by pass mischien kun je er wat mee. succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.