Spring naar bijdragen

We zijn der weer!


Kameel
 Share

Recommended Posts

Yep, niet leuk maar weinig aan te doen....

Dit heeft te maken mer de server waar dit op gehost word. Deze was namelijk het slachtoffer van een DDos attack. Hierbij worden heel veel verzoeken van verschillende computers gedaan zodat de internet verbinding van de server helemaal vol loopt en de server dus niet meer te bereiken is.

Dit heeft niks met de uptime van de server te maken maar meer met het dicht/vol zitten van de verbinding. Het is klote maar er is weinig aan te doen. Je kan dan het IP veranderen maar dat doe je niet zo snel bij een serieuze server.

Hopelijk dat het vanaf nu een beetje beter gaat want verder heb ik toto nu toe over de hosting weinig tot niks te klagen gehad en hun kunnen daar ook niks aan doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Dec 19 2003, 19:14

Yep, niet leuk maar weinig aan te doen....

Dit heeft te maken mer de server waar dit op gehost word. Deze was namelijk het slachtoffer van een DDos attack. Hierbij worden heel veel verzoeken van verschillende computers gedaan zodat de internet verbinding van de server helemaal vol loopt en de server dus niet meer te bereiken is.

Dit heeft niks met de uptime van de server te maken maar meer met het dicht/vol zitten van de verbinding. Het is klote maar er is weinig aan te doen. Je kan dan het IP veranderen maar dat doe je niet zo snel bij een serieuze server.

Hopelijk dat het vanaf nu een beetje beter gaat want verder heb ik toto nu toe over de hosting weinig tot niks te klagen gehad en hun kunnen daar ook niks aan doen..

Mja.. inderdaad weinig aan te doen zo'n DDoS attack.. vraag dat maar aan onze 'vrienden' van SCO smile.gif

Hoewel.. akamai heeft wel een systeem.. maar da's voor gewone stervelingen onbetaalbaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH gelukkig zat al schakend, schuimbekkend, en met trillende handjes achter de computer, ja ja echte afkick verschijnselen, vroeg me al af hoe breng ik de kerst door zonder forum??????????

Maar ja het doet het weer, alleluhjah er bestaan toch Jeep-goden........

Jongens welkom terug

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...