Spring naar bijdragen

apk


defsomeday
 Share

Recommended Posts

Een Apk is alleen een keuring (verlpicht in Nl) , is een keuring wat betreft veiligheid , (remmen , gordels , rotten , profiel dikte van de banden ,olie-lekkage etc.etc.)

Als je de auto naar Belgie haalt is het zonde van het geld om hem APK te keuren in NL , in belgie heb je er niets aan.

Of je moet het laten doen , om er zeker van te zijn dat de auto veilig is.

Bij deze had ik een vraagje over de Nederlandse keuring,apk door jullie genoemd.

Ik ga een wagen kopen in Nederland en ivoeren in belgie, neen geen jeep,

De wagen wordt gekeurd met een nieuwe apk.

Mijn vraag is wat die keuring precies inhoud en krijg ik dan een soort rapport in handen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt er een APK keurings-formulier bij , waar eventueel de punten van afkeur op staan.

(ik persoonlijk vind de APK nogal een wasse neus !)

Of je moet het laten doen , om er zeker van te zijn dat de auto veilig is.

Ja dat is de reden waarom hij apk gekeurd moet zijn

en dan staat dat in een rapport of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

informeer gewoon eens bij het RDW, heb je gelijk de goede antwoorden ipv gissen , iedereen heeft wel eens een eigen wet of mening hierover .

Neem aan dat in Belgie ook zoiets bestaat.??

Het is wel zo als auto op nederlands kenteken naar buitenland gaat niet direct op Uw naam gezet kan woordendacht ik,( ja dat bedoel ik nou :yes::D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

informeer gewoon eens bij het RDW, heb je gelijk de goede antwoorden ipv gissen , iedereen heeft wel eens een eigen wet of mening hierover .

Neem aan dat in Belgie ook zoiets bestaat.??

Het is wel zo als auto op nederlands kenteken naar buitenland gaat niet direct op Uw naam gezet kan woordendacht ik,( ja dat bedoel ik nou :lol::lol: )

Daar heb je gelijk:yes: in,maar heb me intussen geinformeerd bij de RDW en moet daar langs om een uitvoerbewijs, heb dan een kentekenbewijs nodig van de wagen en kan dan officieel de wagen uit Nederland rijden.

Dan nog laten keuren hier in belgie.

jongens jongens,wat een gedoe:bye1:

alvast bedankt voor de reactie

grts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...