Jeepsterov Geplaatst October 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst October 7, 2008 Hoi hoi, Weet iemand wat deze code inhoud? Ik heb in de manual gekeken, maar ik snap het niet helemaal. of 45* Trans Temp Sensor Voltage Too Low Voltage less than 1.55 volts. of 45** Trans Temp Sensor, No Rise After Start Sump temp did not rise more than 16°F within 10 minutes when starting temp is below 40°F or sump temp is above 260°F with coolant below 100°F. of 45 Governor Pessure Sensor Volts Too Low Voltage less than .10 volts. ????? Help?? please? Even korte verduidelijking. Ik ben er een paar dagen mee weg geweest, toen stond de olie in de versnellingsbak nogal laag (had problemen met schakelen) oh ja, het is een automaat. ben toen naar een garage gereden, die heeft voor mij gekeken welke olie erin moest. heb ik de olie bijgevuld..klaar. Ben ik ongeveer 200 km naar huis gereden. toen een week stil gestaan. Vanavond start ik dat ding... lampje aan check engine. BAH! Olieniveau staat goed... olie erin is ook de goede. heeft iemand dit ooit ondervonden? oh ja, de code is de "startsleuteltruc a la 3x contact" de codes waren 12,45 en 55 12 is accu en 55 de eindcode... maar die code 45?? met die sterretjes er achter? * Check Engine Lamp (MIL) will not illuminate if this Diagnostic Trouble Code was recorded. Cycle Ignition key as described in manual and observe code flashed by Check Engine lamp. ** Check Engine Lamp (MIL) will illuminate during engine operation if this Diagnostic Trouble Code was recorded. ik denk dat 45* af kan vallen aangezien ik de auto uit heb gezet, 5 minuten gewacht en toen weer gestart. Lampje brande nog steed of weer.. zoals je het wil noemen.. het was in ieder gaval weer AAN! (nogmaals BAH) Bedankt alvast.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeepsterov Geplaatst October 10, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 10, 2008 Volgens mij heb ik een vervelede vraag gesteld? Is er niemand die ooit een code 45 heeft gehad? Ik wacht nog wel even af.... In ieder geval bedankt voor het lezen van deze post.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Newbe Geplaatst October 10, 2008 Rapporteren Share Geplaatst October 10, 2008 Wat ik er uit opmaak is dat ofwel de temperatuursensor niet voldoende Volt ontvangt dan wel dat de temperatuur van de bak niet snel genoeg toeneemt dan wel dat de temperatuur van de bak te veel verschilt met de koeltemperatuur (verstopte koelleiding). Meer voer voor een deskundige in automaten dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.