Spring naar bijdragen

bredere spatborden


Iceman
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

het is eindelijk zover dat de CJ7 ter keuring is aangeboden aan de RDW (invoer vanuit Amerika als verhuisboedel) en nou zijn er wat kleine dingen die aangepast/veranderd dienen te worden.

Daar zijn de spatborden (fender flares) ook onderdeel van, daar heb ik bredere voor nodig en tot dusver heb ik er geen kunnen vinden hier in Nederland op het internet.

Weten jullie een goed bedrijf om deze bij te bestellen hier of hebben jullie enig idee hoelang het duurt om ze vanuit Amerika te laten komen?

Alle info en hulp is welkom,

groetjes Ron :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

bedankt voor de supersnelle reakties!

Inmiddels heb ik even een berichtje gestuurd naar Shark om te kijken of ik daar een setje minder brede banden van kan lenen voor de RDW en APK keuring (hij woont op een paar kilometer afstand van mijn woonplek ;)).

Dan kan ik ondertussen nog nadenken of ik wel of niet bredere spatborden wil, dan neem ik ze eventueel mee op een van m'n volgende trips naar de US :)

Als 'ie eenmaal geregistreerd is dan wordt het tijd om lid te worden van een club alhier (kan niet zonder kenteken) :P

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hi Iceman,

hoever steken jou eigen banden dan uit?

Ik vind mijn CJ zonder extra brede fenders beter uitzien met 33'ers. Alleen is het natuurlijk altijd de vraag wat doen de vrienden in het blauw ermee als je over de weg overal heen en weer tuft..

Bij de keuring zal ik mijn normale bandjes weer gebruiken.

:whistle:

Hoi allemaal,

bedankt voor de supersnelle reakties!

Inmiddels heb ik even een berichtje gestuurd naar Shark om te kijken of ik daar een setje minder brede banden van kan lenen voor de RDW en APK keuring (hij woont op een paar kilometer afstand van mijn woonplek ;)).

Dan kan ik ondertussen nog nadenken of ik wel of niet bredere spatborden wil, dan neem ik ze eventueel mee op een van m'n volgende trips naar de US :D

Als 'ie eenmaal geregistreerd is dan wordt het tijd om lid te worden van een club alhier (kan niet zonder kenteken) :P

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Huub,

de bandjes liggen erop en vrijdag bied ik de CJ7 weer aan ter keuring (fingers crossed :bye1:)

Hieronder zelfs een 'aktie foto' met de bandjes erop :bye1:

Ik zag de CJ al staan met de USA platen erop afgelopen zaterdag.

Succes bij de keuring morgen!

PS; is die gele Mustang die met USA platen door Panningen rijdt soms ook van jou? Mooie auto:wub:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag de CJ al staan met de USA platen erop afgelopen zaterdag.

Succes bij de keuring morgen!

PS; is die gele Mustang die met USA platen door Panningen rijdt soms ook van jou? Mooie auto:wub:!

Hoi Huub,

de Jeep is door de keuring heen, dus deze week zal ik wel een keer de kentekenbewijzen ontvangen. Platen erop en dan kan er (legaal) mee gereden worden. Eerst nog even de rem bekijken rechtsachter want die lekt ... ik bel nog wel om de bandjes terug te brengen :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Huub,

de Jeep is door de keuring heen, dus deze week zal ik wel een keer de kentekenbewijzen ontvangen. Platen erop en dan kan er (legaal) mee gereden worden. Eerst nog even de rem bekijken rechtsachter want die lekt ... ik bel nog wel om de bandjes terug te brengen :lol:

Mooi man.... feli :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...