The Kick Geplaatst August 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Kort geleden een Single Point Fuel Injection (TBI) op m'n 4,2 gebouwd. Kamp nog met het volgende probleem: # bij snel gas geven, reageert de motor een fractie te laat (lijkt of hij heel even inhoud en is het best merkbaar bij gas geven in lage toeren) # bij gas loslaten, loopt de motor nog een fractie door eer hij inhoud # er is ook een lichte 'fluittoon' hoorbaar (vacuümslang al vernieuwd en verder geen lek kunnen vinden) Heb in de injector gekeken bij het bedienen van de gasklep. Deze gaat op tijd open en dicht. Zou het kunnen dat er verschil in reactie zit tussen Single en Multi Point Injection? (wat ik overigens wel vreemd zou vinden) Of duurt het even eer de benzine bij de verbrandingskamer is? Of moet ik het 'probleem' ergens anders zoeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst August 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Ik heb dit ook gehad welleswaar bij mij chevy 229ci carburateur blok. Bij mij reageerde hij ook iets te laat en liep hij door. En ook een fluittoon. Bij mij was het een luchtlek op het blok. Dus hij trok valse lucht. Denk dat jij met het zelfde probleem te maken heb.... Succes! Gr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst August 30, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Rick, kun je vertellen WAAR je dat lucht-lek op het blok had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeeped Geplaatst August 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Adaptorplate of spruitstuk zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick van Unen Geplaatst August 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Nee, Ik had 2 aansluitingen voor bijv je rembekrachtiger of stuurbekrachtiging. 1 aansluitpunt aan de voorzijde naast mijn thermostaat. En 1 op de achterzijde van mijn blok waar mijn HEI onsteking zat. Hier trok hij bij mij valse lucht omdat ik dit er niet op heb zitten. Succes! Gr Rick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Kick Geplaatst August 30, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 30, 2008 Nee,Ik had 2 aansluitingen voor bijv je rembekrachtiger of stuurbekrachtiging. 1 aansluitpunt aan de voorzijde naast mijn thermostaat. En 1 op de achterzijde van mijn blok waar mijn HEI onsteking zat. Hier trok hij bij mij valse lucht omdat ik dit er niet op heb zitten. Succes! Gr Rick oke, we gaan eea proberen op te lossen laat nog weten hoe of wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.