Spring naar bijdragen

lager of diff ?


Recommended Posts

Ik heb mijn lagers van mijn voordiff laten doen. Incl. alle keerringen, shims en opnieuw afstellen van het diff. De prijs weet ik niet precies, aangezien ik het heb laten combineren met o.a. het vervangen van de klepstoters, maar ik denk dat je ergens aan de 700EUR moet rekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit met hetzelfde probleem.

volgens officiële dealer in Gent (novoto) is de prijs voor een revisie van het voorste diff: 1000-1200 spaarvarken units.

een gebruikte as eronder is niet aan te raden, want je weet niet hoeveel km erop staan en dan kan je binnenkort weer hetzelfde hebben.

spaarvarken vetmesten en dan vande eerste keer in orde laten zetten zegden ze mij...:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn lagers van mijn voordiff laten doen. Incl. alle keerringen, shims en opnieuw afstellen van het diff. De prijs weet ik niet precies, aangezien ik het heb laten combineren met o.a. het vervangen van de klepstoters, maar ik denk dat je ergens aan de 700EUR moet rekenen.

Waar heb je het laten doen ?

gr

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De optelling kun je zelf maken.

Dat kunnen we inderdaad ! en het verschil maken met de officiële dealer novoto in Gent ook !

Dat is stukken goedkoper dan het bestek dat ik hier in België gekregen heb.

Zou eens moeten kijken hoever tiel van brugge ligt...

wait: even naar google maps...

ziezo, terug: tiel gevonden, ... wel een eindje fietsen maar ja, voor de helft van de prijs kan er best een bakkie LPG vanaf...

Is dit een officiële Jeep dealer in Tiel ?

bewerkt door fransdemers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kunnen we inderdaad ! en het verschil maken met de officiële dealer novoto in Gent ook !

Dat is stukken goedkoper dan het bestek dat ik hier in België gekregen heb.

Zou eens moeten kijken hoever tiel van brugge ligt...

wait: even naar google maps...

ziezo, terug: tiel gevonden, ... wel een eindje fietsen maar ja, voor de helft van de prijs kan er best een bakkie LPG vanaf...

Is dit een officiële Jeep dealer in Tiel ?

Nee, geen off Jeep dealer maar wel een landelijk bekend staande dealer. Zie web site (via Google makkelijk te benaderen).

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...