Spring naar bijdragen

lekkage


erjee
 Share

Recommended Posts

Ontdekte vandaag op de vloer aan de passagierszijde voor, een plas water op de vloerbedekking. Dacht nog even aan een omgevallen fles water of zo. Maar na droging en nog een keertje rijden door de regen was het weer zeiknat. Kon geen gat in de bodem ontdekken. Wel zie ik op de betreffende plaats aan de onderzijde van de auto een diepe richel waar metaaldelen samenkomen. Kan hierdoor water naar binnen. Hoort er wellicht kit in of zo. Heeft iemand ervaring met een dergelijk euvel.

Lekkage langs de deur lijkt mij niet de oorzaak.

Bedankt alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by jeeped@Oct 25 2004, 13:14

Hoi erjee

Op het schutbord bij de deurpost helemaal boven in daar zit het doorvoerrubber.Echt helemaal onder je dashbord.

<div align="right">

Hoi,

ik weet niet of je het al opgelost hebt, maar ik heb hetzelfde probleem gehad. Na een regenbui een extra zwembad voor de bijrijder huh.gif

Probleem bleek en scheurtje te zijn in de behuizing van de verwarming. Dus.

Ik had mijn Jeep net en de reparatie viel onder de garantie, maar goed ook want al snel bleek dat de dashboard eraf moest. Hele dag werk voor de garage.

Probleem was daarmee wel weg

Succes,

Jan B. thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smile.gif Bedankt voor de tips. Het bleek uiteindelijk in de afdichting (kit) van de voorruit te zitten. Carglass heeft de boel afgekit. De (zeiknatte) isolatielaag onder de vloerbedekking heb ik maar weggehaald en weggegooid. Nu zit er een stuk oud tapijt onder. De boel is in ieder geval weer droog (en dat blijft zo, hopen we dan maar...)

Erjee (XJ '90)

Kijk ook ff naar mijn nieuwe topic over het scheurtje in mijn lederen stoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...