Spring naar bijdragen

Verhogen GC 1994 5.2 limited


Recommended Posts

verhogen kan wel hoor

maar ik weet niet wat je wil

hoe hoog wil je bv en wat voor banden je wil

maar kijk eens bij 4wd.com of bij quadratec.com dat zijn wel de grote en anders zie je boven in de forumpagina van grand cherokee (zj &wj) technisch forum

wel handige linkjes staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn 2" verhoging (nieuwe veren en nieuwe schokbrekers) bij 4wd.com vandaan. De wielen en banden (en nieuwe FlowMaster uitlaat) bij Co Oskam vandaan.

Bevalt nog steeds prima :-) Alleen stiekum wil ik 'm toch nog een ietsiepietsie hoger, maar dat schijnt een normaal Jeep verschijnsel te zijn :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat je stiekum toch iets hoger wil is idd een normaal verschijnsel

maar meestal is het de vrouw thuis die de broek stiekum toch aan heeft en het weet te voorkomen dat het een wolkenkrabber op wielen word

Hehe, op dit moment is mijn dochtertje het grootste 'obstakel'. Ze kan er nu al bijna niet meer instappen, en hoger is dus alleen maar lastiger. Ik moet daar eerst een oplossing voor vinden (touwladder :yes:).

Aangezien het onze daily driver is, moet het allemaal wel nog een klein beetje handig zijn. Vandaar ook de ZJ en geen C/Y/T J

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...