Spring naar bijdragen

Nieuw aanschaf


Recommended Posts

Na verschillende "gewone" europese auto's te hebben gereden kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan en heb ik heimwee naar Jeep.

Ik heb 5 jaar lang een Jeep cherokee gereden,maar wil nu toch gaan kijken voor een wagoneer.

Op internet heb ik enkele mooie exemplaren gezien bij The Gallery.nu heb ik 2 vragen

1. heeft iemand ervaring met The Gallery

2.op welke punten moet ik letten bij aanschaf van een wagoneer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook eens gaan kijken op die website...

Mooie spullen hebben ze daar !

De prijs is niet mals, maar tegelijkertijd zijn hun producten (op de foto toch) er ook naar.

Als die wagens echt zo tiptop in orde zijn als men beweert, dan zou ik er voor gaan.

Je kunt misschien proberen ergens anders er een goedkoper vinden, maar dan heb je veel kans dat je er zelf nog 3000-5000 euro kosten mag aan doen en dan lig je ook aan de gallery prijs.

Als die mannen keiharde garanties bieden en je hebt de mogelijkheid om dit in alle eerlijkheid te testdriven en te bekijken, zou ik niet twijfelen !

You only live once !

Doen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle waar naar zijn geld.

Misschien kun je eens kijken op ebay of craigslist.com, in de States koop je echt mooie exemplaren voor ca 5000 US, met transport ben je ca 7500 € kwijt als hij voor je deur staat.

Er zijn diverse NL bedrijven die daar de auto ter plekke voor je keuren en fotograferen om je zodoende een goede indruk te geven van wat je koopt.

Maar als je deze omweg niet wilt bewandelen is de Gallery een (dure) optie.

Waar op letten : roest bij de binnenschermen ( onder het tapijt ), tussenbakken, lekkende krukaskeerringen, weigerende ramen rondom ( motortjes geven vaak de geest en zijn duur).

gr

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo , wij zijn ook via de website terecht gekomen in Brummen , je moet dit bedrijf zien als een soort van "museum" van een auto bedrijf wat regelmatig auto's te koop aan bied (van Austin tot Zastava:rolleyes:) ,om te beginnen neem telefonisch contact met ze op en vraag of ze de betreffende auto NOG in hun bezit hebben en of je op afspraak langs kan komen ,dan tref je ook de persoon die je aan de telefoon gesproken hebt,

als je dan in Brummen bent neem dan een setje oude kleren mee of een overall dan kan je teminste ook onder de auto kijken want in elf van de tien keren staat de brug vol of is hij defect .

Zoals je merkt zijn wij niet zo blij geweest toen wij bij de gallerij gingen kijken

voor een Jeep Grand Wagoneer van 1988 voor 14500,- harde euro's

misschien hebben wij last gehad van een moment opname maar onze Jeep komt dus niet uit Brummen.

Succes met je zoektocht :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...