Spring naar bijdragen

project Hummer......( Jeepclown)


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Tsja, geinig karretje!

8 cyl, 6 liter, 320PK, 4960 Kg rijklaar, € 110 / kwartaal motorrijtuigenbelasting ( aanname : autobus tarief ).

Toch vind ik persoonlijk de H1 leuker :D

Ik vind momenteel alles leuker dan deze rijdende draadopslag.......wat een hoop gadgets zitten er in....:bye1: , ben bezig een brandschade zo goed mogelijk op te knappen maar zie alleen maar draadjes en kabelbomen die kapot zijn....:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even begonnen met het Hummer-limo project vandaag......

hummerproject058zp7.jpg

hummerproject058zp7.71382c001f.jpg

ziet er geinig uit, maar om er een "Project" van te maken is het misschien wel leuker om wat specs en toekomstige mods/problemen aan te duiden. wat er gaat gebeuren e.d.

Oftewel, wat is het project????????? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de bedoeling dat ik de brandschade in de zekeringbox ( 220 V) op ga knappen( inclusief de kabelboom ) . Deze is door onbekende oorzaak uitgefikt waardoor het gehele gebeuren achterin niet meer werkt. De box is opnieuw opgestuurt vanuit Amerika ( waar de limo gebouwd is ). Tevens gaan we de bekabeling achterin eens nakijken om te zien of er wat orde in de chaos kan worden geschept. Er zitten nu nog een aantal omvormers in van 12 V -110 V en een aantal van 12V-230 V. De 110 Volts gaan er uit en de beeldschermen ( 8 "normale "en 1 grote ...) moeten getest worden.

Voorlopig heb ik alleen nog maar "ontmanteld " en is gebleken dat de nieuwe kabelboom alleen maar voor de stekkers gebruikt kan worden , de rest moet opgelast worden vanweg de vele afwijkingen en bijbouwsels...... Dit is in het kort even wat er gedaan moet worden . Daarna nog wat extra omvormers er bij maken voor showgebruik.

hummerproject083mc5.jpg

hummerproject083mc5.778e64aacf.jpg

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Update:

Vandaag na veel gedoe de Hummer zo ver gekregen dat hij gereed is voor morgen ( magische trouwdatum voor vele stelletjes en vandaar soms al meer als een jaar van tevoren geboekt...).Hij is dus weer op pad.

Ik heb de Hummer op diverse plaatsen aangepast zodat de stromen die over de computer en wat relais liepen behoorlijk zijn verlaagd of verdeeld. Gemiddeld draait de Hummer een ampere of 90 weg maar soms zijn er pieken van 130 A ( de extra dynamo kan er 200 leveren!!!! ). De bedrading voor een extra 12V-230 V omvormer is gelegd ( 70 kwadraat) zodat de 110 V installatie geheel uit de wagen is verdwenen.

img0788zz2.jpg

w640.png

De Limo techniek is nu wel behoorlijk in orde , alleen het video gedeelte is nog een wirwar van draden en tulips ( heeeeeel veeeeeel aftakkingen voor allerlei doeleinden in het verleden en huidige gebruik....) alsmede camera`s voor spiegel,limo gedeelte , buitencamera voor en achter enz .enz.

Maandag krijg ik hem hopelijk terug zonder extra brandschade :yes:.......kunnen we verder werken met de eigenaar die dan een ander kan beslissen over de div. mogelijkheden...:B

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...