Spring naar bijdragen

vering hangt door...


RobV8
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden hebben drie Jp'rs...., waaronder ik, ze nieuw eronder gezet.

Vooraf zijn veel vragen gesteld en natuurlijk beantwoord door veel leden van dit uiterst prettige forum.

Als je even zoekt onder "bladveren: heavy duty of standard" krijg je absoluut een heel goed beeld.

Er zijn echter ook andere opties, gewoon even de zoekfunctie gebruiken a.a.l als nieuw worden uitvoerig besproken.

Ik kan je in ieder geval al vast zeggen:"Je krijgt na de operatie zeker een prettigere auto terug".

Hartelijke groet,

6 in-line

bewerkt door 6 in-line
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden hebben drie Jp'rs...., waaronder ik, ze nieuw eronder gezet.

Vooraf zijn veel vragen gesteld en natuurlijk beantwoord door veel leden van dit uiterst prettige forum.

Als je even zoekt onder "bladveren: heavy duty of standard" krijg je absoluut een heel goed beeld.

Er zijn echter ook andere opties, gewoon even de zoekfunctie gebruiken a.a.l als nieuw worden uitvoerig besproken.

Ik kan je in ieder geval al vast zeggen:"Je krijgt na de operatie zeker een prettigere auto terug".

Hartelijke groet,

6 in-line

Misschien een terraflex ophoogsetje een oplossing is (ze zijn op voorraad) :

http://boris.nl/cherokeeparts/index.php?cattype=P&hoofdcategorie=_NEWPARTS_CHEROKEE&subcategorie=510&productid=4706&eurosub=

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk gewoon een extra bladveer en geen teraflex set

een teraflex set heeft een langere shackel en dat is geen oplossing voor een doorgezakte bladveer een extra bladveer zorgt voor extra opwaardse kracht in het veer pakket

ik ben persoonlijk begonnen met een 2e hands bladveren pakket voor 75 euro

en de bovenste bladveer van het oude pakket

samen er onder en ik had gelijk 1 inch lift t.o.v origineel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk gewoon een extra bladveer en geen teraflex set

een teraflex set heeft een langere shackel en dat is geen oplossing voor een doorgezakte bladveer een extra bladveer zorgt voor extra opwaardse kracht in het veer pakket

ik ben persoonlijk begonnen met een 2e hands bladveren pakket voor 75 euro

en de bovenste bladveer van het oude pakket

samen er onder en ik had gelijk 1 inch lift t.o.v origineel

dan bedoel je het bovenste blad zonder de ogen?

dus eigenlijk het tweede blad.

herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja idd je haalt je oude veerpakket uit elkaar dus je laat het bovenste blad onder de auto zitten van het nieuwe (2ehands) pakket slijp je de ogen af en zet je in het geheel onder het blad wat dan nog onder de auto zit

eventueel nieuwe klemmetjes om de bladen of als het kan de oude klemmen gebruiken

deze manier is volgens mij beter als er gewoon langere shackels onder zetten

want een doorgezakt pakket word langer en ga je niet goed uitkomen met de shackels

als iets in een bocht ligt en je trekt het strak word het langer zo ook je bladveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...