koelerke Geplaatst July 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 9, 2008 :bye1:had al een tijdje waterverlies(+-0,5l op 3maand) op mijn gc 2.7crd nu ontdekt waar het is de radiator voor de verwarming is lek. eerst het volledige dasboard eruit gehaald en het euvel gevonden. de actuators van de kleppen ga ik ook meteen vervangen. iemand een idee waar ik zo een heatercore kan vinden buiten de dealer? alvast bedankt:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst July 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 9, 2008 Bastings ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst July 9, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 9, 2008 wel liever nieuw en geen occ is veel teveel werk om dat risico te nemen:yes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst July 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 9, 2008 Ik weet niet of die radiator identiek (of passend) is aan die van de XJ, volgens mij wel...anders zitten er nog wel een paar XJ-slopers op het forum. btw, nieuw zijn ze een 70 dollar. (4WD.com) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst July 11, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 11, 2008 opgelost nieuwe gaan halen bij de dealer 248€+btw. toch bedankt:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst July 11, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 11, 2008 Prijs valt me eigenlijk best mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robbie1 Geplaatst November 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2008 Hoi ,ben ik weer .Je zit nooit stil met een jeepie.Mijn wj 4.7 v8 2000 blaast warme lucht in de midden bij b.v.24 graden in gesteld .Maar aan de bijrijders kant blaast hij duidelijk minder warm en ook niet zo hard.Zet je de temp hoger b.v. 28 graden dan blaast hij midden en rechts warm maar rechts blijf achter qua kracht van de blaas kunst.Ook heb ik een idee van 24 gr is niet echt de temp die erbij hoort .Te koud . De instelling via de knoppen is goed.Ik gebruik dan de knop met het pijltje ...blaast recht in de midden ,Of die midden en voet verw. Maakt geen verschil doen beide het zelfde.Ook geprobeert met knopje airco in geen verschil ... Iemand een idee alvast bedankt groetjes Rob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst November 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2008 Lijkt op een klep in het kachelhuis die niet good werkt...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robbie1 Geplaatst November 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2008 Hoi Ab ,hmm.. en wat betekent dat ? Is dat iets waar je bij kan komen ? Groetjes rob Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst November 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2008 Yup, als je het kachelhuis demonteerd, misschien eerst externe zaken controleren voor je gaat sleutelen, storingscodes uitlezen bv... 1. To enter the self-diagnostic mode, depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent. 2. If you continue to keep the a/c and recirc buttons depressed, the AZC control module will perform a Segment Test of the Vacuum Fluorescent (VF) display. In the Segment Test you should see all of the display segments illuminate as long as both buttons are held. If a display segment fails to illuminate, the vacuum fluorescent display is faulty and the a/c heater control must be replaced. 3. After viewing the Segment Test, release the A/C and Recirc buttons and the display will clear momentarily. If there are no fault codes, the “00” display value will remain in the VF window. Should there be any codes, each will be displayed for one second in ascending numerical sequence (note: no effort is made to display faults in the order they occurred). The left side set temperature display will be blanked and the right side set temperature display will indicate current and historical codes (8 historical max) presently active. Once all codes have been displayed, the system will repeat the fault code numbers. This will continue until the left side set temperature control is moved at least one detent position in either direction, by pressing both the A/C and Recirc buttons at the same time, or the ignition is turned off. Record all of the fault codes, then see the Current and Historical Fault Code charts below for the descriptions. foutcodes 33 = IR thermister circuit was open 34 = IR thermister circuit was shorted 35 = Fan pot was shorted 36 = Fan pot was open 37 = Mode pot was shorted 38 = Mode pot was open 39 = IR sensor delta was too large 40 = Reserved 41 = Reserved 42 = One of four motor drivers had drive 9A9 shorted to ground 43 = Engine air intake temperature bus message missing 44 = Country code buss message missing 45 = Mode motor was not responding 46 = AI (Recirc) motor was not responding 47 = Left temperature door was not responding 48 = Right temperature door was not responding 49 = Mode door travel range too small 50 = Mode door travel range too large 51 = AI (Recirc) door travel range too small 52 = AI (Recirc) door travel range too large 53 = Left temperature door travel too small 54 = Left temperature door travel too large 55 = Right temperature door travel too small 56 = Right temperature door travel too large 57 = Calibration check sum error 58 = Engine coolant temp bus message missing 59 = Vehicle speed bus message missing 60 = Engine RPM bus message missing 61 = OAT bus message missing 62 = Display intensity bus message missing 63 = VIN number bus message missing 64 = Raw OAT bus message was missing 65 = Reserved 66 = Reserved 67 = Reserved Bron: http://www.wjjeeps.com/climate.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robbie1 Geplaatst November 6, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 6, 2008 Pff..Ab,mijn tech engels is toch niet zo goe. kun je me dat in eige woorden uitleggen.dank je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst November 7, 2008 Rapporteren Share Geplaatst November 7, 2008 Babbelvis? -klik- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.