Spring naar bijdragen

Technische Middag te Tiel


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Maaruh waar wordt dat bakkie nou gedronken? Zeg het maar.

Jeep is Amerikaans.

McD. ook.

Aangezien ik me wel een beetje kan vinden in de American Life Style zou een burgertje erbij ook wel lekker zijn. biggrin.gif

Of gaan we voor het appelgebak van v/d Valk? Doe ik die burger wel op de terug weg.

Zeg het maar?

Maar wel voor zaterdag aub. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He heb daar eens even rond gekeken maar hier volgt een nieuwe routebeschrijving warbij je een helemaal in Amerikaanse Sferen opgetrokken eetcafetje passeert misschien is dat dan een goed alternatief..... wink.gifwink.gif

Let op afslag 33 enzo blijft staan maar dan VOOR de ATLAS Kranen bij het verkeerslicht REchtsaf, EERSTE weg links en dan rijd je erzo tegen aan het is bij die Caravanboer aan de voorkant naar binnen. Als je daar weg gaat ga je linksaf gezien als je naar buiten komt Alsmaar de weg blijven volgen en dan zie je vanzelf B&S aan de linkerkant.

Greetz Edwin

Komt geen koffie drinken maar is er wel wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je daar weg gaat ga je linksaf gezien als je naar buiten komt Alsmaar de weg blijven volgen en dan zie je vanzelf B&S aan de linkerkant.

Ik mis een paar punten en komma's...maar ik kom er wel uit.

Ik ga voor 'Edwins Keuze' (die houden we er in..nieuw forum: "Edwins Keuze" tongue.gif ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jan 7 2004, 00:17

Ik mis een paar punten en komma's...maar ik kom er wel uit.

Ik ga voor 'Edwins Keuze' (die houden we er in..nieuw forum: "Edwins Keuze"  tongue.gif ).

'k vind het wel iets voor een column op de nieuwe site........ "Edwins Keuze...." biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het een beetje meezit kom ik ook wel even kijken.

Het lijkt me (als kersverse Jeeper) wel leuk om eens wat lotgenoten te ontmoeten.

Helaas kom ik wel met m'n ouwe rooie Seatje, want mijn XJ moet nog gekeurd worden. Ik parkeer hem wel eerbiedig ergens buiten Tiel biggrin.gif

(Of men moet het leuk vinden om op een technische middag mijn jeep even door de APK te halen tongue.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...