Spring naar bijdragen

Aanmelding Jeep Club Nederland


Raven
 Share

Recommended Posts

Ik heb me vandaag precies een maand geleden aangemeld voor JCN.

13 mei heb ik een bevestiging gekregen en de mededeling dat de bescheiden binnenkort worden toegezonden.

29 mei heb ik geinformeerd of het klopte dat ik nog niets ontvangen heb, wat ook 29 mei bevestigd werd. De gegevens zouden er aan komen.

Ondertussen is het alweer twee weken verder en heb ik nog niets gehoord.

Wat is jullie ervaring? Duurt een aanmelding bij JCN altijd zo lang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vandaag precies een maand geleden aangemeld voor JCN.

13 mei heb ik een bevestiging gekregen en de mededeling dat de bescheiden binnenkort worden toegezonden.

29 mei heb ik geinformeerd of het klopte dat ik nog niets ontvangen heb, wat ook 29 mei bevestigd werd. De gegevens zouden er aan komen.

Ondertussen is het alweer twee weken verder en heb ik nog niets gehoord.

Wat is jullie ervaring? Duurt een aanmelding bij JCN altijd zo lang?

geduld beste man, ook al heb je je pasje nog niet je naam is al bekend, dus bij het volgende jeepclubgebeuren kun je er bij zijn. het is geen organisatie met een gigantisch secretariaat, maar allemaal liefdewerk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, ongeduld is één van mijn slechte eigenschappen, vrees ik.

Het is ook verder niet bedoeld als kritiek, maar meer om erachter te komen of dit normaal is, of dat ik nogmaals een mail zou moeten sturen.

Ik wacht dus nog maar even af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:), daar twijfel ik ook niet aan. Mijn jeeper-ervaringen zijn tot nu toe grotendeels heel erg positief geweest.

Verder heb ik een voorlopig lidnummer, dus daar kan ik bij JCN-evenementen wel mee uit de voeten.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...