Spring naar bijdragen

Achterklep : Begeleiders - Pompen


David vB
 Share

Recommended Posts

Het gaat van kwaad naar ergen ... m'n achterklep bleef nauwelijks open staan ... en nu valt ie gewoon dicht. Ik moet die begeleiders vervangen.

Dit lijkt me een eenvoudige klus ... maar waar koop ik deze het voordeligst ???

Moet ik gewoon naar een JEEP dealer gaan, of zijn er binnen Europa on line shops voor deze onderdelen?

Weet iemand een richtprijs waarvoor deze pomjes nieuw gaan ??

PS. Ik heb een Cherokee Classic (XJ) van '89

Bedankt,

Dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi David vB wink.gif

een maatje van me heeft een grand cherokee van 95 en had het zelfde probleem dus naar de dealer toe en schrok erg van de prijs rond de 118 euro dus wij effe gekeken op het net en ja hoor bij 1 van deze (weet niet meer welke het was )kreeg hij ze voor 50 euro de 2 !!!!!! dat scheelt effe he dus ik zou niet naar de dealer gaan !!!!

zie linken onderaan rolleyes.gif

klik1

klik2

Gr Ron (BasmanXJ)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke merci mannen voor jullie reacties. Dit heeft me goed op weg geholpen.

Bij jeepcherokeeparts.nl en anderen is er geen voorraad meer, vermits deze gasdempers regelmatig stuk gaan. Dan heb ik me geinformeerd bij Festraets.be een officiele Jeep dealer. Deze gaf mij volgende redelijke nieuw prijs:

P/N 55076208AB = 32.17€ + BTW/st.

M.a.w 78€ voor twee BTW inbegrepen ... deze heb ik snel besteld vooraleer ze zicht bedenken rolleyes.gif

Allé ... dit wordt weer een tof weekend - antenne vervangen, nieuwe gasdempers steken en nog twee bouchies vervangen ...

Bedankt,

David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...