Spring naar bijdragen

Vraagje na proefrid 5.9


Recommended Posts

We zitten erover te denken om de XJ 4.0 verkopen en een GC kopen. Het liefst een 5.9.

Nu heb ik gister een rondje gereden in een 5.9 uit 98 en ik merkte het volgende op:

-In N en P is het stationair toerental 2000 rpm. In D is hij strak 1000 rpm. Is dit normaal?

- Bij het testen van de visco kan ik geen 8tjes rijden met stationair toerental. Dit is al de derde auto waar ik in proefrij waarin dit niet kan. Moet je nu wel of niet gas bijgeven met dat 8tjes rijden?

Voor de rest rijdt een 5.9 gewoon enorm goed.

Wie weet wordt het wat.

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zitten erover te denken om de XJ 4.0 verkopen en een GC kopen. Het liefst een 5.9.

Nu heb ik gister een rondje gereden in een 5.9 uit 98 en ik merkte het volgende op:

-In N en P is het stationair toerental 2000 rpm. In D is hij strak 1000 rpm. Is dit normaal?

- Bij het testen van de visco kan ik geen 8tjes rijden met stationair toerental. Dit is al de derde auto waar ik in proefrij waarin dit niet kan. Moet je nu wel of niet gas bijgeven met dat 8tjes rijden?

Voor de rest rijdt een 5.9 gewoon enorm goed.

Wie weet wordt het wat.

René

ik heb een 5.9 stationair loopt hij een stuk minder dan 1000 rpm in welke stand dan ook daarnaast kan ik ondanks de lage toeren wel 8jes draaien zonder gas dus stationair dus lijkt mij niet helemaal goed wat je hebt geprobeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...