Spring naar bijdragen

Xenon Flat Panel Fender Flares


Raven
 Share

Recommended Posts

Omdat mijn banden te ver uit steken, wil ik spatbord verbreders ( 6" )

De Xenon Flat Panel Fender Flares lijken mij wel wat:

XenonFlat.jpg

Hier op het forum heb ik ze niet kunnen vinden.

Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met deze fender flares?

Standaard zijn ze trouwens zwart, hoewel ik alleen maar witte afbeeldingen tegen kom.

Extra link, zelfde plaatje:

http://www.4wd.com/productdetails.aspx?partID=15523

Eventuele tips voor andere modellen zijn ook welkom.

Ze moeten echter wel op de standaard bevestigingspunten passen, want ik ben nog niet zo handig dat ik wielkasten aan kan gaan passen.

- De Bushwacker Cut Out vindt mijn vriendin niet mooi.

- Ik heb een treeplank, dus de Bushwacker Extend a Fender komt niet in aanmerking

- De Warn trail en Omix zijn 7", net teveel voor mij. Plus Omix vereist wat meer slijp?-werk

- Xenon TJ style zou eventueel kunnen, maar het is niet helemaal duidelijk of de auto aangepast moet worden.

- Xenon Sport Flares zijn 6.5" en zou misschien ook nog kunnen

Ik heb trouwens begrepen dat ik de auto bij de RDW kan laten herkeuren op een grotere breedte, maar hoe zit dat met de eis dat er tussen zijkant koplamp en zijkant auto, maximaal 40 cm mag zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens begrepen dat ik de auto bij de RDW kan laten herkeuren op een grotere breedte, maar hoe zit dat met de eis dat er tussen zijkant koplamp en zijkant auto, maximaal 40 cm mag zitten?

De 40 cm eis blijft, je krijgt alleen de werkelijke breedte op het kenteken. Voor APK zou je extra koplampen kunnen monteren. Niet elke keurmeester maakt er een punt van overgens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van de APK is jammer, maar niet echt een probleem. Daar zijn inderdaad wel oplossingen voor.

'ziet er goed uit' en 'niets weggeslepen' hoor ik graag. :whistle:

Dan kan mijn bestelling één dezer dagen de deur uit en kunnen mijn American Racing velgjes er weer onder.

Als het weer morgen niet teveel tegen zit, gaan we bij de Brouwersdam een beetje toeschouweren en Jeep-spotten.

Ik hoop dat ik de flares daar nog tegen kom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...