Spring naar bijdragen

TJ met Bestop Bikinitop


Recommended Posts

Heb vandaag de TJ voorzien van een bestop Bikini top

volgende vraagje aan de voorkant van de bikini top op de hoeken zitten 2 strips met klitte band ze passen niet goed om de rolbar , om de steuntjes van de softop gaat ook niet goed waar moeten deze naar toe??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je softtop af fabriek hebt, zitten daar 'door surrounds' bij. Dat zijn eenzelfde soort deurframes als jij hebt, maar dan dikker en daar schuif je 'm doorheen.

De bikini sluit dan tot aan de deur waterdicht af.

Ik heb 'm verkocht, die paar keer dat ik met bikini rij..

Daarom lijken de meeste bikini's wat 'los'.

(de steuntjes van de softtop gaan ook niet samen met een bikini)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Dat wil dus zeggen dat je altijd de deurbeugels moet demonteren als je ipv je softtop een bikinitop wil gebruiken?

Het openrijden valt me een beetje tegen. Heb zaterdag rondgereden zonder dak (ben een cabrio freak - open als het kan, dicht als het moet ) en dat beviel me goed. Maar ja, als het dan gaat regenen kletter je nat.

'Even snel je dakkie open' is volgens mij lastig met een Wrangler. Het liefst zou ik een dak willen als bij een cabrio. Makkelijk open en makkelijk dicht. Is dan een bikinitop een oplossing? Ben benieuwd naar de suggesties. Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...