Spring naar bijdragen

Bushwackers vanuit USA


60Ed
 Share

Recommended Posts

Ja, het totaal viel me tegen...maar toen was de dollar nog stukken duurder.

;)

4Wd is -meestal- iets goedkoper in verzenden. Ik heb ze toen gehaald via 4WD, gewoon prima.

Ze zijn overigens niet zo stevig als ze eruit zien. Mocht je veel terrein gaan rijden kun je misschien beter andere overwegen. Ik heb ze nu een jaar of 3, een boom kunnen ze niet hebben. ;)

Vind ze wel nog steeds het mooist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaring met Bushwacker flares bestellen bij Quadratec of 4WD? Ik weet van de 4% + 19% bijtelling maar was even benieuwd naar ieders ervaring? Of zijn er andere opties waar ik naar toe kan?

Ik hoor het graag ;)!!

Je kan altijd vragen wat de verschepingskosten zijn en dan beslissen of je ze wel of niet wil kopen daar. Ik kwam met bestellen in de states net zo duur uit als ze bestellen in Duitsland. Dus heb ik de bushwackers voor de YJ van mijn vader besteld bij www.4x4garage.de Was daar totaal 475 euro kwijt voor de complete set voor de wrangler yj bezorgt aan huis in Rotterdam. Had ze in ruim 1 week binnen.

Ik zag dat ze in de states rond de 440 dollar zijn. Ik vroeg de kosten op van de verscheping en daar kwam bijna 150 dollar bij. Dus ik was 590 dollar kwijt. Dat is omgerekend 380 euro. Doe er grofweg 1/4 deel bij aan extra kosten in nederland en je komt uit op 475 euro.

Dus maakt in dit geval niet uit maar ga je ze kopen bij de winkels hier in Nederland. Dan ben je altijd duurder uit. De goedkoopste die ik kon vinden was € 479,- ex btw. En de prijzen liepen op tot ruim 600 euro ex btw. En jij moet ze hebben voor een TJ neem ik aan. Ik zou zeggen bestel ze in de states of in duitsland. En vraag gewoon de vrachtkosten op bij de diverse bedrijven in de states als je ze daar gaat bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...