Spring naar bijdragen

Alleen XJ-Cherokees ??????


JACCO
 Share

Recommended Posts

hallo

ik ben nieuw op dit forum. en nu valt mij op dat er alleen over XJ-Cherokees en

niet over SJ-Cherokees gepraat wordt. ik zelf heb een Cherokee Chief S uit 1976.

met een 401 v8 .ik heb hem 3 jaar terug uit amerika gehaaldt. ik heb hem van de US Navy gekocht. zijn er op dit forum mensen met het zelfde type jeep, zodat ik over ervaringen , problemen en vooral belangrijk ,oplossingen kan praten.

mijn intresse gaat niet alleen naar de Cherokee , want ik wil van de winter een

Wrangler aanschaffen. voor de echte fun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Jacco. smile.gif Tsja, de XJ is natuurlijk rijk vertegenwoordigd. Er rijden er nogal wat van rond.

Waarschijnlijk ben je de (nog) enige, of 1 van de weinige met zo'n uitzonderlijke SJ.

Wèl dwaalt hier ergens een J10 rond wink.gif , ik weet niet of die technisch/motorisch te vergelijken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wèl dwaalt hier ergens een J10 rond  , ik weet niet of die technisch/motorisch te vergelijken is.
Grotendeels wel, net als de (Grand)Wagoneer tot ongeveer '91 vallen die onder de "Full Size Jeeps"
<span style="color:purple">What is an FSJ (Full Size Jeep)?

An "FSJ" is any vehicle produced in North America, carrying the "Jeep" nameplate, with 2 or 4drs, in 2 or 4wd, whose wheelbase does not exceed 132", nor is less than 109", and whose tread width is no more than 63" nor less than 57". This definition is known to include the following models:

Cherokee: 1974-1983

Wagoneer: 1963-1983

Grand Wagoneer: 1984-1991

Gladiator and J-series pickup: 1963-1987

M-715 Military versions and its derivatives

Eigenlijk kun je voor info dus in 3 delen van het forum posten / kijken:

SJ, XJ & KJ (Cherokee)

Overige Modellen

Techniek Algemeen

Veel plezier met je Cherokee SJ, en natuurlijk welkom op HET Jeepforum! thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...