Spring naar bijdragen

banden tips en ervaringen gevraagd


folkert
 Share

Recommended Posts

volgende week breng ik mijn 1999 4.0 cherokee limited weer naar maasbach voor de jaarlijkse apk. nu denk ik er over om de banden eens te laten vervangen, er komen oa scheurtjes in de zijkanten... ik heb op dit moment goodyear eagle GT +4 banden, die zaten eronder toen ik hem een jaar geleden kocht, opzich ben ik daar redelijk tevreden mee, het zijn mooie banden (ik vind de witte letters mooi) en ze zijn best stil.

alvorens ik weer dezelfde banden bestel wil ik toch eerst weten of er niet "nog" betere zijn.

ik rij eigenlijk nooit 4wd (woon in amsterdam), dus verbruik, wegligging en geluid zijn voor mij belangrijkere aspecten. met name de wegligging bij natweer en het bekende uitbreken van de achterkant bij scherpe bochten vind ik belangrijk..

heeft iemand ervaring met andere goede banden? of is de band die er nu op zit opzich een hele goede keus?

alvast bedankt, gr, folkert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de Cooper Cobra er onderzitten, ze bevallen goed, k doe momenteel 1000 snelwegkilometers per week. Wegligging okay, weggedrag met regen ook okay, doet wel uitbreken in de bocht (vooral met nat weer) alleen met optrekken.

uitbreken komt dan door eerder door je LS dan de banden denk ik..(of je moet die niet hebben :ohmy:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...