Spring naar bijdragen

overhead console dood?


Recommended Posts

het was ook te mooi om waar te zijn. twee jaar zonder enig mankement, dat moest een keer fout gaan.

vandaag heeft zonder enige verdere aankondiging de display van de overhead console zich in 't duister gehuld.

heb even snel gekeken en ontdekt dat er wel spanning komt van zekering 6 (junction block). volgens mij gaat het hier vandaan rechtstreeks naar de tripcomputer. heeft iemand hier soms ervaring mee? is dan de unit overleden? ik neem aan dat het niets te maken kan hebben met de CCD bus en dat het alleen een kwestie kan zijn van voeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hetzelfde probleem, nadat de voorruit een beetje bleek te lekken.

Alles nagemeten, niks te vinden.

Heel af en toe flikkert het even op maar dat is van korte duur.

Als ik gelijk op de 2 knoppen druk (reset) gaat elk streepje in het display branden en blijft ook branden. Vreemd....

O ja, sinds het display uitviel staat ook de binnentemperatuur op het display in de middenconsole op °F, dit is niet meer te veranderen door de omschakelknop op de overheadconsole te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

allemaal bedankt voor jullie advies. het heeft even geduurd maar er kwam een vakantie tussendoor.

ik heb bij Hans Bastings een andere tripcomputer gekocht voor 30,00 euri en het spul doet het weer. moet nog wel even het kompas calibreren, maar dat gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...