Spring naar bijdragen

Jeep CJ gezocht!


tdr
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus me kort even voorstellen...Thomas, 24 uit Gent (Belgie) :D

Ik ben op zoek naar een CJ7. Mijn vader heeft er vroeger 2 gehad, nieuw gekocht! Toen ik een tijdje terug weer eens de foto's van vroeger heb bovengehaald, stond ons besluit vast! We moeten er opnieuw zo ééntje in huis hebben.

In Amerika heb ik uiteraard al mooie exemplaren gezien, maar is niet zo evident om deze naar hier te krijgen natuurlijk...

Verschillende sites speur ik regelmatig af, maar zonder succes! Ondertss al twee CJ's gaan bezichtigen in Nederland, ook zonder succes.

Dus probeer ik het hier ook even...

Wat zoeken we:

CJ7, liefst vanaf '80.

Mag 4.2 of V8 zijn, manueel of automaat (Liefst V8 automaat :D)

Zo origineel mogelijk! (Interieur, velgen, vering,...)

En uiteraard roestvrij!

Ik weet het, het zal niet makkelijk worden...maar, we hebben tijd en geduld!

Vast budget hebben we niet, voor een mooi exemplaar willen we correcte prijs betalen.

Zo, als iemand iets weet staan, of tips heeft, of wat dan ook wil melden, stuur gerust PM! Hopelijk volgt er iets uit!

Prettige avond!

Thomas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus me kort even voorstellen...Thomas, 24 uit Gent (Belgie) :P

Ik ben op zoek naar een CJ7. Mijn vader heeft er vroeger 2 gehad, nieuw gekocht! Toen ik een tijdje terug weer eens de foto's van vroeger heb bovengehaald, stond ons besluit vast! We moeten er opnieuw zo ééntje in huis hebben.

In Amerika heb ik uiteraard al mooie exemplaren gezien, maar is niet zo evident om deze naar hier te krijgen natuurlijk...

Verschillende sites speur ik regelmatig af, maar zonder succes! Ondertss al twee CJ's gaan bezichtigen in Nederland, ook zonder succes.

Dus probeer ik het hier ook even...

Wat zoeken we:

CJ7, liefst vanaf '80.

Mag 4.2 of V8 zijn, manueel of automaat (Liefst V8 automaat :yes:)

Zo origineel mogelijk! (Interieur, velgen, vering,...)

En uiteraard roestvrij!

Ik weet het, het zal niet makkelijk worden...maar, we hebben tijd en geduld!

Vast budget hebben we niet, voor een mooi exemplaar willen we correcte prijs betalen.

Zo, als iemand iets weet staan, of tips heeft, of wat dan ook wil melden, stuur gerust PM! Hopelijk volgt er iets uit!

Prettige avond!

Thomas

Doe maar eens een ontzettend overdreven hoog bod ...... je weet maar nooit. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Ben vorige week één gaan kijken in de buurt van Rotterdam, kan dat Rijnsburg zijn...'t Was een zwarte CJ7 Laredo..maar deal is niet doorgegaan, was voor mij persoonlijk nog iets te veel werk aan..

'k Heb ondertss een andere op het oog! 'k Ben daarnet gaan kijken, morgen gaan rijden en deal afsluiten!

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...