Spring naar bijdragen

koppeling


Menno
 Share

Recommended Posts

ik heb nog een maat met dezelfde jeep (die blauwe) als je daar de koppeling van intrapt en je wacht 5 minuten dan begint ie zelf uit ze eigen te rijden, als je dan de koppeling weer intrapt is dit weer effe goed, maar als je tijdens het rijden wil schakelen komt het ook wel eens voor dat er geen druk meer op de koppeling staat, rara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was jij niet naar belgie??

maargoed dat had ik ook nog in mijn hoofd zitten en bij mijn was dit ook zo

maar als zon ding lek is moet je toch olie verliezen oder nicht?

en die nemer is dat een beetje te doen, volgens mij moet je dan aardig wat weg sleutelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De "nemer" betekent dat de complete bak er achterheen moet idd....

En als de lekkage zich daar voordoet, duurt het wel ff voor je het ziet....

Er zal dan een drupje olie onder het koppelingshuis komen te hangen, maar daar hangt er wel vaker één bij een Jeep! Lekkage valt dus niet op!

Maar als je boven geen lekkage ziet, is de kans groot dat het probleem bij de "gever" zit....

Raakt hij ook olie kwijt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK.... wacko.gif

Mogelijk lekt dan de "gever" intern... kweenie of dat kan hoor, ik heb het al eens meegemaakt met een hoofdremcilinder.... Remdruk verliezen, maar geen olie kwijt...

Als jouw oude koppelingcilinder trouwens alleen wat lekt, maar geen druk verliest, zou je die er eens op kunnen zetten! Je weet dan in ieder geval of het drukverlies boven of beneden zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Oct 3 2004, 01:05

OK.... wacko.gif

Mogelijk lekt dan de "gever" intern...  kweenie of dat kan hoor, ik heb het al eens meegemaakt met een hoofdremcilinder.... Remdruk verliezen, maar geen olie kwijt...

Als jouw oude koppelingcilinder trouwens alleen wat lekt, maar geen druk verliest, zou je die er eens op kunnen zetten! Je weet dan in ieder geval of het drukverlies boven of beneden zit!

<div align="right">

heb ook zoiets gehad,wel lekkage (alle symptonen) maar geen olie vinden.

heb toen maar een keer bijgevult en ben langzaam blijven trappen...toen begon die onder opeens te lekken.

wat bleek,de olie lekte langs de pushrod-cylinder maar kwam rterecht in een keurig dicht stof-balgje. blink.gif was wel een cj-5 maar goed...je kunt het eens proberen.. smile.gif succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...