Spring naar bijdragen

aandrijfas verlengen i.v.m verhoging Jeep


F.M
 Share

Recommended Posts

laatst een aandrijfas gekocht. maar bij het monteren bleek de aandrijfas te kort te zijn omdat de cj verhoogt is met een bladverenpakket. dus kwam ik erachter dat ook de oude aandrijfas ook verlengt is. dus dat was wel ff balen. dus gisteren Nico uit Wommels opgebeld. en die vertelde mij als je de jeep verhoogt met een bladverenpakket dan wordt de aandrijfas ook langer. dus ben ik gisteren na een bedrijf geweest in Helmond die aandrijfassen maakt. en die vertelde mij dat de aandrijfas verlengen en uitbalanceren kost 250,- .

dus ben ik gisteren wat gaan googlen. en kwam ik een bedrijf tegen uit de usa waarvan ik de naam al eerder had gezien voor het zoeken van een aandrijfas op internet. dus heb ik ze gisteren opgebeld en uitgelegd wat het probleem was. ze zeiden tegen mij. stuur ff al de gegevens van je jeep door. hoe veel inch die verhoogt is. en hoelang je oude aandrijfas is ingeschoven en uitgeschoven. ze zeiden ook als je de maten niet in inch" weet dan mag het ook in centimeters zijn. dus ik hun een e-mail gestuurd. en binnen een kwartier had ik een e-mail terug. met de maat die ik nodig had 31 1/4" max lengte. en die maat kwam ook overeen met mijn oude aandrijfas 83cm max lengte. en de prijs vanaf standaard voor mijn CJ7 $ 219,- . en er kon ook een vibriratiedemper opgemaakt worden. maar dat kost ietsje meer. en ik denk voor die prijs kunnen ze het hier in Nederland niet maken.

voor meer info kijk op Tom Woods Custom Shaft www.4xshaft.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...