Spring naar bijdragen

accu leeg, v,snaar gillen.


ruward
 Share

Recommended Posts

avond deze avond

Even een vraagje, vanmiddag had ik de lampen laten branden:blink:, resultaat accu kats leeg, via start kabels gestart, begint me daar de v snaar te gillen, laat ik zeggen soms gilt hij niet, is dat omdat de accu weer opgeladen moet worden en de dynamo ff hard aan het werk moet, ook ruik ik wat verbrand rubber, dat zal van het slippen zijn neem ik aan.

btw voor die tijd deed ie een klein piepje geven bij het starten, de v,snaar dan.

Wrangler 2.5 ltr.

groetjes ruward.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond deze avond

Even een vraagje, vanmiddag had ik de lampen laten branden:blink:, resultaat accu kats leeg, via start kabels gestart, begint me daar de v snaar te gillen, laat ik zeggen soms gilt hij niet, is dat omdat de accu weer opgeladen moet worden en de dynamo ff hard aan het werk moet, ook ruik ik wat verbrand rubber, dat zal van het slippen zijn neem ik aan.

btw voor die tijd deed ie een klein piepje geven bij het starten, de v,snaar dan.

Wrangler 2.5 ltr.

groetjes ruward.

Klopt de dynamo moet nu harder werken vandaar dat hij harder aan de snaar gaat 'trekken' , maar wel een teken dat je snaar te slap staat.

(normaal moet je hem ongeveer 1cmm in kunnen drukken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat dacht ik wel, al heb ik de dunne v,snaar een maand of 4 geleden vervangen, en dat is de v,snaar die naar de dynamo loopt, de dikke v,snaar is voor de stuurbekrachtiging, en volgens mij staat die dunne redelijk strak.

proberen hem wat strakker zetten is dat misschien de oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat is niet het geval, hij is wel dunner dan de andere v snaar, die van de stuurbekrachtiging.

nee hij staat veel te slap, heb al geprobeerd om hem strakker te zetten, maar dat ging me niet lukken met alleen maar die stelbout los te draaien.

vraagje, moet ik dan alle bouten losdraaien om hem te kunnen stellen, het zit allemaal giga vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat is niet het geval, hij is wel dunner dan de andere v snaar, die van de stuurbekrachtiging.

nee hij staat veel te slap, heb al geprobeerd om hem strakker te zetten, maar dat ging me niet lukken met alleen maar die stelbout los te draaien.

vraagje, moet ik dan alle bouten losdraaien om hem te kunnen stellen, het zit allemaal giga vast.

Alleen de bouten waar je de pomp mee vedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...