Spring naar bijdragen

RDW typegoedkering Grand Wagoneer '91


letsgo
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

Ik heb onlangs een Amerikaanse GW aangeschaft (Final edition uit 1991). Bij het maken van een afspraak bij de RDW krijg ik het verzoek om alvast het typegoedkeuringsnummer door te geven. Fijn dat ze meedenken overigens. Bij de RDW zijn 3 typegoedkeuringsnummers bekend voor een Wagoneer, men weet mij alleen niet te vertellen welke bij mijn GW hoort. Heeft iemand ervaring met deze vraag. Ik heb niet zo'n trek om naar Lelystad te gaan .

Ik hoor graag,

Dank Letsgo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien nog een '91 Wagoneer eigenaar op t forum die kan kijken wat zijn type goedkeuring is?

Ze kunnen die nummers gewoon opzoeken bij de RDW, alleen daar moet je even moeite voor doen. De meest hier hebben zonder Lelystad hun kenteken gekregen.... :cry:

Welkom btw....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien nog een '91 Wagoneer eigenaar op t forum die kan kijken wat zijn type goedkeuring is?

Ze kunnen die nummers gewoon opzoeken bij de RDW, alleen daar moet je even moeite voor doen. De meest hier hebben zonder Lelystad hun kenteken gekregen.... :D

Welkom btw....

Zeg maar waar ik moeten kijken , ik heb ook zo'n sigarendoos......:cry:

Wagoneer-0.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Guys,

Het is al opgelost. Vanmorgen gewoon maar eens naar de RDW gegaan en het verhaal eens aangehoord. Ik trof een aardige keurmeester die inderdaad in zijn systeem een drietal GW's kon vinden. Samen de wielbasis opgemeten en voor de rest kwam het wel in orde. Hij vroeg nog of ik 1940 kg of 1960 kg wilde wegen !! Ik heb maar voor 1940 gekozem . Toch wel fideel van hem. Wel een klein afkeurinkje op het Co2 , maar dat zal ik mijn garagist die hem RDW"klaar" gemaakt heeft wel even onder de neus houden. Van die procedures en die loket-ambtenaren moesten ze eens een film maken; kun je lachen.

Ik heb nog wel een probleempje op te lossen. De Title blijkt een copie te zijn en een originele heb ik niet !

Heeft er iemand tips??

Thanxx

Letsgo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...