Spring naar bijdragen

bumper aanpassen voor 31x10,5 banden


Recommended Posts

Als je die popnagels er hardhandig uithaalt (dat was bij mij de enige optie), dan zien ze er zo uit:

plastic_popnagels.jpg

Nieuw zouden ze er zo uit moeten zien:

18394.gif

Dat bovenste 'dopje' breekt volgens mij af wanneer je zo;n ding na 14 jaar wilt verwijderen :wacko:. Het is misschien niet exact hetzelfde ding, maar zoiets hoort er volgens mij in, en geen bout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor 96 is net anders met bumper en 31ers

(minder weg halen voor flex)

en die bouten/plugen zijn er alleen maar voor het binnenscherm

op zich niet zo spannend en mag weg

Ja, klopt. Ik rijdt nu ook zonder die pluggen. Maar het ging mij er vooral om dat die bout in de weg zou zitten, dan is dit misschien een oplossing. Maar blijkbaar moet er meer weg.

bij mijn ZJ heb ik toen ongeveer aan de boven zijde van de bumper 0cm en dan schuin naar beneden 10 cm weggehaald. de kunststof binnekant kun je eventueel met een stoelhoekje en popnagels weer vast zetten

Heb je daar toevallig foto's van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

scheelt het veel? Het is geen mooie oplossing, maar bij mij heb ik de bumper aan de ondcerkant iets naar voren verplaatst met een soort zelfgemaakt McGuyver spacer. Die spacers zitten vast op de plek waar voorheen de bumper aan het frame gemonteerd was. Op de onderstaande foto kun je het zien.

Stabi_AsSteun.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...