Spring naar bijdragen

Kadootje 4 x 4 rijden


dobster
 Share

Recommended Posts

Hey!

Mijn broer is binnenkort jarig en aangezien hij alles al heeft qua spullen en niet écht blij wordt van nóg meer spullen, had ik het plan opgevat hem een auto-rij-ervaring op te laten doen via bv. www.Trafficcontrol.nl Dit is echter niet goedkoop.

Ik had gedacht hem een cadeau te doen van om en nabij 100 euro. Dit zou dan bijvoorbeeld een uur off-road rijden zijn en bv een half uur anti-slip cursus. Ik denk dat hij dit een heel leuk cadeau zal vinden. Ik vroeg me af of er nog meer adressen rondom Gelderland beschikbaarbaar waren. Ik hou me aanbevolen voor tips, trucs en allerlei andere 4 x 4 oefenkunsten.

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Psies... Neem 'm mee naar een evenement van een club, die ook begeleidt en uitleg geeft. Je XJ is er beslist geschikt voor!

Een rijvaardigheidstraining heb ik zelf gevolgd bij het VVCR. ( Rijssen of Lelystad). Die cursus duurt een dag. m'n baas heeft beide keren betaald, dus wat het kost???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me inmiddels aangemeld als lid van jeepclub nederland. Kan ik dan als lid zijnde, gewoon naar zo'n 4 x 4 bijeenkomst gaan?

De bedoeling is wel dat mijn broer terrein gaat rijden, of dat nou met mijn jeep is of zijn blazer....Ik wil ook wat familie meenemen, filmopnames maken etc...Is dat allemaal mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...