Spring naar bijdragen

CJ 7 met een V8


schumer
 Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een gave redelijk harde CJ 7 met een V8, automaat of hanfdbak is ok mits in goede staat.

Ik ben vandaag member op het forum geworden en nieuw in jeepland, omdat ik sinds kort de mogelijkheid heb een cj droog te stallen, en nu wil ik graag een jeep kopen.

Wie weet een goede cj met een v8 te koop. smile.gif op marktplaats staan er wel wat en ik heb ook nog een lijntje uit staan bij een goed vriend van mij, maar alle hulp is welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Schumer. smile.gif Jammer dat je niet bent wezen kijken op Dutch Jeep Camp (waar we nèt vandaan komen). Daar kon je héél wat 'afkijken' en praten met eigenaars van CJ7's.

Maar wil je verder nog info of zoek je alleen een CJ? In het laatste geval wordt dit topic verplaatst naar 'Te koop gevraagd'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by schumer@Sep 10 2004, 17:58

Ik ben op zoek naar een gave redelijk harde CJ 7 met een V8, automaat of hanfdbak is ok mits in goede staat.

Ik ben vandaag member op het forum geworden en nieuw in jeepland, omdat ik sinds kort de mogelijkheid heb een cj droog te stallen, en  nu wil ik graag een jeep kopen.

Wie weet een goede cj met een v8 te koop. smile.gif op marktplaats staan er wel wat en ik heb ook nog een lijntje uit staan bij een goed vriend van mij, maar alle hulp is welkom.

<div align="right">

beste Kameel,

Ik was daar alleen helaas zondag aan het eind van de dag, weinig nog aanwezig, geen parkeerplek kunnen vinden om op de camping nog wat rond te kijken. Ik wil een volgend keer als het weer bij mij in de buurt is wel weer komen kijken en vragen, misschien ben ik er dan met een CJ7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Sep 12 2004, 21:38

Welkom Schumer. smile.gif Jammer dat je niet bent wezen kijken op Dutch Jeep Camp (waar we nèt vandaan komen). Daar kon je héél wat 'afkijken' en praten met eigenaars van CJ7's.

Maar wil je verder nog info of zoek je alleen een CJ? In het laatste geval wordt dit topic verplaatst naar 'Te koop gevraagd'.

<div align="right">

Het zou fijn zijn als je topic verplaatst naar te koop gevraagd biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...