Spring naar bijdragen

van twee, één maken


MikePerformance
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jeepers,

Mijn excusses dat ik niet meer iedere avond direct achter de pc kruip, ik ben nl een denker in het normale leven en met mijn handen en vooral mijn rug werken eist momenteel nogal zijn tol.

Zaterdag is hij de brug opgegaan en heb ik de assen van de bak/tussenbak naar voor en achter verwijderd. Verder zoveel mogelijk ruimte gemaakt, al het laatste los gehaald en geprobeerd het hele gebeuren, blok, bak en tussenbak er in een keer uit te takelen. Ging niet lukken, had te weinig ruimte.

Dus vandaag ga ik toch de bak loskoppelen van het blok en het in gedeelten verwijderen, of en daar ben ik nog niet uit, de vooras eronderuit zodat ik hem er in zijn geheel uit kan laten zakken. De as moet er toch af.

Verder wil ik vandaag ook de deuren verwijderen, maar ik zie wel hoe ver ik kom.

Weer paar fotootjes om te laten zien waar ik ben, weet nu ook wat voor tussenbak ik heb, lol

als mensen onderdelen herkennen, bijvoorbeeld, wat voor bak, wat voor vooras, wat voor achteras, laat het me weten, vind het wel leuk om te weten wat ik er nou daadwerkelijk af heb gehaald en in mijn opslagruimte opsla.

Tot vanavond,

Mike

post-2834-12873017999109_thumb.jpg

post-2834-12873018005952_thumb.jpg

post-2834-12873018012725_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een korte update,

Vandaag zal en moet de laatste dag zijn voor het demonteren, misschien morgen nog heel even, maar ik hoop het niet.

Gister heb ik het motorblok uitgebouwd, incl bak en tussenbak.

Ook heb ik foto''s gemaakt van mijn assen en plaatjes op bak en tussenbak, hieronder mijn foto's ze spreken voor zich.

Mijn kantoor handjes zijn bootwerkershanden geworden, in iedergeval qua verwondingen, maar het gevoel inside is super.

Gisteren ook de assen voorbereid op demontage, dus dat moet vandaag makkelijk lukken. Dan nog het dashboard eruit, de deuren, de achterklep.

En dan is het eerste deel van het project ten einde, dan zal de opbouw van mijn eigen Cherokee (zo passend speedy genoemd door mijn betere helft) aan de beurt zijn.

Hier eerst de foto's met nummers van de onderdelend,

- kan iemand mij precies vertellen wat ik heb en of dit overeenkomt met andere cherokees??

- Daarnaast of het ook gebruikt kan worden als ik mijn motor laat stroken?? (naar 4.6 of 4.7)

post-2834-1287301802127_thumb.jpg

post-2834-12873018028136_thumb.jpg

post-2834-12873018035421_thumb.jpg

post-2834-12873018042169_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 12 februari 2008

Bijna klaar!!!!!!!!!!!

Vandaag de assen eronderuit gehaald, deuren er (gedeeltelijk uit geslepen) uit. Dashboard eruit (ja ja Menno, it happend)

Morgen nog de achterklep, de kachel unit en dan alles opslaan, lijk eruit (lees je PM Ramstein)

Is er iemand hier die het prettig vind voor weinig een klein poosje mijn zooi op te slaan, anders moet ik morgen naar een van de geeikte verhuurders die per meter rekenen.

Misschien kan ook iemand tips geven over het demonteren van de kachelunit dat is voor morgenochtend.

Tot zover, zoals jullie zien, ben ik te afgepeigerd om er een super lang verslag van te maken, dit komt goed.

Bijna eind fase 1 (te weten, demontage jeep 1)

Dan ff paar daagjes rust en over tot revisie van onderdelen en montage op Jeep nummer 2

Wish me luck

post-2834-12873018107822_thumb.jpg

post-2834-12873018114829_thumb.jpg

post-2834-12873018121713_thumb.jpg

post-2834-12873018128604_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...