Spring naar bijdragen

Cherokee 4.0 uit 91


Krukkie
 Share

Recommended Posts

Het doet me pijn om te zeggen, maar ik gooi mijn cherokee in de verkoop vanwege het feit dat ik niet meer mag rijden door mijn handicap. :)

Het is nog een goeie jeep voor lekker in het terrein te rijden, maar voor op de weg moet er nog wat gebeuren, daar hij niet gekeurd is. oa de co2 uitstoot en een klein laswerkje aan het spatbord rechtsachter.

Ik verkoop hem met de volgende extras erbij: Roofrack met lampen, een set BFG Mudbanden op dakar velgen en een bijna nieuwe Hi-Jack.

voor info kan je mailen of bellen 0633985277

De vraagprijs is 700 euro, maar desnoods kan er over gepraat worden., want op deze manier kost hij alleen maar geld terwijl hij toch maar zielig op de oprit staat.

voor fotos kijk op onderstaande link

http://www.allwheelers.nl/lidpatrick.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verkoop hem met de volgende extras erbij: Roofrack met lampen, een set BFG Mudbanden op dakar velgen en een bijna nieuwe Hi-Jack.

voor info kan je mailen of bellen 0633985277

Spijtig dat jij moet stoppen met je terreinrijden en sterkte.

Ik heb interesse in je Roofrack met lampen en de bijna nieuwe Hi-jack.

Kan ik die kopen van jou? Noem je prijs en ik kom het graag ophalen.

Mvg Michel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doet me pijn om te zeggen, maar ik gooi mijn cherokee in de verkoop vanwege het feit dat ik niet meer mag rijden door mijn handicap. :rolleyes:

Het is nog een goeie jeep voor lekker in het terrein te rijden, maar voor op de weg moet er nog wat gebeuren, daar hij niet gekeurd is. oa de co2 uitstoot en een klein laswerkje aan het spatbord rechtsachter.

Ik verkoop hem met de volgende extras erbij: Roofrack met lampen, een set BFG Mudbanden op dakar velgen en een bijna nieuwe Hi-Jack.

voor info kan je mailen of bellen 0633985277

De vraagprijs is 700 euro, maar desnoods kan er over gepraat worden., want op deze manier kost hij alleen maar geld terwijl hij toch maar zielig op de oprit staat.

voor fotos kijk op onderstaande link

http://www.allwheelers.nl/lidpatrick.html

kun je iets meer vertellen over de staad auto.

km en zo.

heb wel intr.

mvg maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig dat jij moet stoppen met je terreinrijden en sterkte.

Ik heb interesse in je Roofrack met lampen en de bijna nieuwe Hi-jack.

Kan ik die kopen van jou? Noem je prijs en ik kom het graag ophalen.

Mvg Michel

Om eerlijk te zijn verkoop ik liever alles in 1 koop, maar als dat niet gaat dan zijn die spullen voor jou en maken we daar wel een prijsje voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Krukkie,

Mocht de koper van je Cherokee geen behoefte hebben aan de mudbanden en roofrack, dan heeft Cherokee95 er zeker interesse in.

Hij wilde samen met mij de cherokee kopen, eigenlijk alleen voor beide zaken

Misschien dat je dat voor hem kan regelen.

voor de andere, dit kan op slot, auto is weg

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Mike en andere, de Jeep is verkocht, heel onverwachts kwam er iemand van dit Forum die erg dichtbij woond even langs en die gaf boter bij de vis, dus dan is het natuurlijk heel simpel, en verkoop ik hem.

Alles is nu in 1 koop verkocht voor de prijs die ik vroeg dus is helemaal te gek.

Dus aan de Moderator: Hier kan een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...