Spring naar bijdragen

aanschaf grand cherokee


Recommended Posts

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen ik ben Ricardo en ik kom uit wateringen .

vandaag heb ik na lang zoeken een jeep grand cherokee 5.2 v8 uit 1998 gekocht .Wat een waanzinnige auto is dit

wat een geluid !!!!

wat een koppel,!!!!

wat een BEEST is dit. en waanzinnig snel nog ook.

ben zeer tevreden over deze auto en hoop er nog veel plezier mee te beleven. alleen is het even wennen dat de auto anders geveerd is als europeese/japanse autos , En het verbruik ....... Ach wat ken mijn het verotten, je krijgt er genoeg plezier voor terug... groeten Ricardo:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist alleen heb ik een cherokee op gas gekocht dus ik mag niet klagen wat verbruik betreft. ik sta er trouwens van te kijken hoe mooi zo,n 8 cilinder op gas loopt ik hoor en voel geen verschil met benzine, en dat met 190000km op de teller.In eerste instantie ging ik voor een rangerover maar kwam daar snel op terug toen hoorde dat er veel problemen met v8 motoren waren ivm gescheurde blokken na overhitting. Weet iemand mischien hoeveel km een grand cherokee 5.2v8 blok meegaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

195.000km

Geintje,over de levensduur van een 5,2 valt moeilijk iets te zeggen.Hoe heeft de vorige eigenaar de wagen gebruikt en onderhouden?

Ik ga volgende week bij iemand met een 5,2 een nieuwe motor erin zetten,deze wagen heeft er pas 225.000km opzitten.Maar een andere klant heeft er inmiddels 350.000km op staan zonder enig probleem gehad te hebben.Dus het blijft moeilijk om te zeggen hoe lang hij mee gaat.

In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik zou graag willen weten of mijn visco kapot is , als ik de test doe met 8jes draaien dan staat de auto niet stil maar komt tergend langzaam op en als ik dan gas geef met volledig uitgedraaide wielen gaat de auto schokken , lijkt wel of het nog erger is in lage gearing. moet ik dit nu snel laten repareren ivm dat er nog iets anders stuk gaat of kan ik hier nog mee doorijden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...