Spring naar bijdragen

dana 44 achter as


gympie1
 Share

Recommended Posts

ha'llo is het ook mogelijk om een dana44 achter as omte bouwen naar schijf rem en zo ja wie heeft dit al een keer gedaan

dus trommels er af en schijfen erop

ik heb vernomen dat je remklauwen van een citroen moet hebben maar welk type auto je heb ze gelijk met hand rem hendel er aan schijnt

maar eerst wil ik weten kan het bij zoon as ivm ankerplaat en keering

wie o wie heeft er raad

een fototje doet ook een heleboel ;)

groeten erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt oa schijven van een suz samurai of een lade niva gebruiken en remklauwen van een golf IV, deze hebben een handrem die op de schijf vastgrijpt en niet dmv een intern trommelrem systeem.

ik heb een aantal foto´s van een diy ombouw.

mail me even op cjsteven varkensstaartje pandora.Be voor de foto´s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo evald ik heb inderdaad 5 gaten maar wat moet dat set kosten en wat is makelijk volgens jou heb je toevallig foto hoe meer fotos hoe beter

groeten erwin

nou de achteras van grand cherokee is 44 en dan kan je het zo overzetten alleen wel rekening houden met een remverdeler en de handrem maar ik heb zo,n set compleet liggen met nieuwe remschijven ik zelf ben er ook mee bezig maar heb dana 44 6 lug dus de remschijven achter worden niet gemaakt en van 5 gaats remschijf naar 6 komt maar net uit maar als het goed is past het bij jou wel op ebay staat een compleet set moet je maar even zoeken usa natuurlijk maar daar staan de foto,s

mvg evald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou de achteras van grand cherokee is 44 en dan kan je het zo overzetten alleen wel rekening houden met een remverdeler en de handrem maar ik heb zo,n set compleet liggen met nieuwe remschijven ik zelf ben er ook mee bezig maar heb dana 44 6 lug dus de remschijven achter worden niet gemaakt en van 5 gaats remschijf naar 6 komt maar net uit maar als het goed is past het bij jou wel op ebay staat een compleet set moet je maar even zoeken usa natuurlijk maar daar staan de foto,s

mvg evald

ik zie net dat het wel gemaakt wordt op een link boven voor het set dat ik heb liggen moet ik 450 euro hebben compleet met handrem nieuwe rem schijf/blokken mvg evald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...