Spring naar bijdragen

nieuw hier


Recommended Posts

hoi wij zijn nieuw hier en hebben een grand jerokee uit 1997 sinds ruim een jaar, al een aantal grote reparaties gehad maar daarna 3/4 jaar zonder problemen gereden. Nu sinds een week dat we het idee hebben dat hij rechts voor wat aanloopt. Het begon met raar getik, wat toen weer weg was. Toen weer begon en daarna een soort aanloop geluid. Wat zou dit nou weer kunnen zijn. we hopen niet iets groots:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom,

is het vooral met sturen? door een bocht?

waneer dat het is, is de homokineet verdacht. meestal ook het rubber kapot

Bedankt voor je reactie, als we rechtdoor rijden, dan hoor je hem nu aanlopen en in de bochten wordt het erger, diegene waar we hem sinds kort laten reparen etc. zei dat het misschien de tussenbak zou kunnen zijn,slik! Maarja vorig jaar hebben we de diffrentieel al gehad dus dan kan dit er ook nog wel bij. maar goed volgende week laten we er naar kijken en dan hopen we dat we er achter komen wat het is. want als hij helemaal goed is is het echt een waanzinnig auto.

gr titia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doet inderdaad denken aan een kapotte homokyneet of eventueel lager.

Als het geluid inderdaad van rechts voor komt zou ik persoonlijk niet snel aan de tussenbak denken.

Als het voor-diff is gereviseerd, is er inderdaad een kansje dat de visco nu aan de beurt is. Hoeveel km. heeft de auto gelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet het flauwste benul wat er aan jullie auto zou kunnen mankeren maar heet jullie graag welkom!1

Ben zelf nog maar een paar maanden Jeeprijder en lid van deze site en afgezien van wat aanloopproblemen bna de aanschaf van mijn monster ben ik over beiden ('t monster en deze site) erg tevreden!!

Kortom , welkom en ik hoop dat het euvel aan jullie monster niet al te in de papieren loopt...........

Groeten, Ferdi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan idd je visco zijn, heb dit ook gehad en dacht ook dat het mijn homokineet was, verder onderzoek leerde echter dat het de visco was.dit is goed te controleren ;opeen vlakke weg moet de auto zonder gas bij te geven probleemloos achtjes kunnen rijden

na vervanging van mijn visco was het probleem weg.

suc6

en welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meneer Beest, ik heb nog niet kunnen lezen wat er nu stuk is, er zijn een paar suggesties gedaan. Ik ben ook benieuwd wel diff er ooit gerepareerd is, mogelijk is ook de visco al aan de beurt geweest.

Zolang we geen antwoord op die vragen hebben, blijft het een beetje een slag in de lucht. Als het die homokyneet is, kan dat net zo goed komen van een kapotte manchet, wiellagers zijn ook aan slijtage onderhevig, dus het blijft raden aan de hand van vage aanwijzingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...