Spring naar bijdragen

Afstandbediening ¨verloren¨


Recommended Posts

HoiHoi,

De vriendin is mijn sleutel met afstandbed. ¨verloren¨ van de grand cherokee ´97.

Het was een bediening met 3 knoppen :unlock /lock/ panic , volgens mij origineel van jeep/chrysler.

Met de reservesleutel krijg ik de deuren open en start hij ook,dus ik denk dat de bediening alleen voor het centraal is.

Kan ik hier een gelijke ( gebruikte ) bediening voor gaan zoeken of is die niet aan te melden op de auto ?

Wie heeft hier ervaring mee ? en weet het kostenplaatje ?

Groet Barry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HoiHoi,

De vriendin is mijn sleutel met afstandbed. ¨verloren¨ van de grand cherokee ´97.

Het was een bediening met 3 knoppen :unlock /lock/ panic , volgens mij origineel van jeep/chrysler.

Groet Barry

Voor zover ik weet is de AB met 3 knoppen de USA versie en werkt op een andere (radio)frequentie als de Europese. Ik heb zelf enige tijd geleden voor mijn vorige ZJ een AB uit de USA over laten komen met zo'n Panic-knop, maar die kon de dealer niet voor mij programmeren op mijn auto omdat mijn ZJ een Europese uitvoering was. Ik moest toen een nieuwe kopen bij de dealer à €80/stuk excl. programmeren.

Mogelijk heb jij een uit de USA geïmporteerde?

In elk geval heb ik hier de AB met 3 knoppen nog voor me liggen. Ik kan in je profiel niet zien waar je woont, maar als je in de buurt van Pijnacker (Delft/Den Haag) woont, dan mag je hem zo komen ophalen. Hij zit nog in het zakje. Wie weet kan de dealer hem voor jou wel programmeren... :)

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mike,

Dat kan goed nieuws zijn!

Ik heb de auto 3 jaar en hij komt uit Canada, dus dat klopt.

Ik wil graag jou ab overnemen en dan proberen te laten programmeren.

Ik woon in Venlo dus ik zou het op prijs stellen als je hem wilt opsturen.

Ik heb geen ervaring met forums dus weet niet hoe we veilig onze gegevens kunnen uitwisselen! Wachtend op reactie bedank ik jou vast .

Fijne dagen , Barry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mike,

Dat kan goed nieuws zijn!

Ik heb de auto 3 jaar en hij komt uit Canada, dus dat klopt.

Ik wil graag jou ab overnemen en dan proberen te laten programmeren.

Ik woon in Venlo dus ik zou het op prijs stellen als je hem wilt opsturen.

Ik heb geen ervaring met forums dus weet niet hoe we veilig onze gegevens kunnen uitwisselen! Wachtend op reactie bedank ik jou vast .

Fijne dagen , Barry

PM sturen is een veilige manier van info uitwisselen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mike,

De AB is gisteren geland in Venlo en het is precies dezelfde !

Ik heb net geprobeert om hem te programmeren volgens de metode als in een ander forum maar dat lukt niet.:lol: Morgen ga ik het proberen met nieuwe batterijen en als het dan niet lukt moet ik de dealer maar raadplegen.Of iemand moet nog met raad komen .( jeep zit hier nu samen met Mercedes dus de prijzen stralen als sterren).

Als er nieuws is laat ik dit zo snel mogelijk weten.

Wat ben ik jou schuldig ?

Groeten en een toffe jaarwisseling voor iedereen.

Barry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mike,

De AB is gisteren geland in Venlo en het is precies dezelfde !

Ik heb net geprobeert om hem te programmeren volgens de metode als in een ander forum maar dat lukt niet.:lol: Morgen ga ik het proberen met nieuwe batterijen en als het dan niet lukt moet ik de dealer maar raadplegen.Of iemand moet nog met raad komen .( jeep zit hier nu samen met Mercedes dus de prijzen stralen als sterren).

Als er nieuws is laat ik dit zo snel mogelijk weten.

Wat ben ik jou schuldig ?

Groeten en een toffe jaarwisseling voor iedereen.

Barry

Hey Barry! Hartstikke fijn dat je hem binnen hebt! Ik krijg niks van je; Jeepers onder elkaar zullen we maar zeggen. Dan ziet de wereld er veel mooier uit :lol:

Programmeren gaat je niet lukken; vanaf 1995/1996 kun je dat alleen nog bij de dealer laten doen. Helaas ... :P

Alvast een fijn 2008 aan allen!

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hey Mike en de rest,

Ik heb de dealer gebeld maar die doen moeilijk en willen mij liever een nieuwe ab verkopen ( ster alures, ook MB dealer ), dat ze maar ........

Ik ben nu bezig via de achterdeur binnen te komen maar dan duurt het altijd wat langer,je moet net het juiste mannetje hebben.Ik heb wel een sleutel al bij laten maken en dat kon gewoon bij de sleutelmaker voor een paar euries.

Het verwonderd mij dat hier geen chips in zitten en dat ik met het openen van de deur ook de toeter er af zet.

Nog effe wat , ik heb op het kenteken XJ staan??? en dat klopt toch niet met de foto die je ziet.Waar kan dat mee te maken hebben of is dit een fout?

Groeten Barry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

wat is ongelofelijk?

geen idee hoe het zit met WJ sleutel..

maar ZJ sleutel gewoon bij laten maken bij de sleutelboer 5 euro geloof ik

als de WJ een combi ding is (sleutel en ab ineen) dan zal je bij de dealer moeten zijn, is het alleen een sleutel dan kan je die bij elke sleutelboer nalaten maken

reserve ab heeft me 60 euro gekost. incl inlezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...