Jump to content

Koperdraad

Forum member
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Koperdraad

  • Birthday 05/29/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1992
  1. uhh, nou dat weet ik nog zo net niet, maar als ik zoek op dit oem nummer op google dan krijg ik een andere tps sensor met platte aansluitingen. Waarschijnlijk voor een tj dan ? Ik heb een 4.0 HO 1992
  2. Beste Jeepers, mijn stekker van mijn TPS sensor is niet helemaal de beste meer, zit nu "professioneel"met ducktape vast, omdat het lipje is afgebroken. Dit alles omdat er draadbreuken zijn rondom deze stekker. Ik zoek dus een nieuwe of een goeie gebruikte stekker. Wie heeft er iets liggen of waar zou ik het beste kunnen slagen voor zo'n connector, hier al op de autosloop al gekeken maar daar zit niets passends bij.
  3. nu een paar weken verder en waarschijnlijk zat er een draadbreuk in het snoer naar de TPS sensor. Tijdens het slecht stationair draaien kwam ik erachter toen ik het snoer opzij trok dat de motor ineens beter ging lopen. Dus nu zo goed als opgelost want ik rij al twee weken zonder storing. Iedereen bedankt voor de tips.
  4. Ik heb inmiddels vervangen de TPs sensor(code24) en lucht sensor gelijk ook maar vervangen. Bougies ook aangepakt best nog een klus met airco pomp die in de wegzat. Kon de voorste bougie met geen mogelijkheid los krijgen.Nu ben ik wel het doodvallen in toeren kwijt. Maar vind dat hij nog inhoudt. Ook van tijd tot tijd stotteren en pruttelen . Ga op aanraden de bobine nog vervangen qua kostten valt dit allemaal te overzien. Relais ga ik morgen even overbruggen.
  5. Alvast bedankt voor jullie tips! naar de garage rijden kan ik altijd nog maar eerst zelf een tijdje puzzelen Hoe moet ik het relais overbruggen en waar zit überhaupt het relais? En dan de cps sensor waar vind ik deze ? Ik heb wel het grote Haynes boek maar daar wordt ik nooit zo vrolijk van....
  6. Gisteren aan het sleutelen geweest, stappenmotor gereinigd maar was ook niet echt vies, gasklephuis bekeken en ook gereinigd geen buitensporige troep. Verdelerklap nagekeken geen probleem. Zou het een sensor kunnen zijn, die denkt dat de motor koud blijft? Dat verklaart ook als de motor warm is en dan slecht wil starten. Ik zie hier nog wel eens de lambdasonde in het forum voorbij komen die problemen geeft.
  7. Verse benzine is er al ingegaan, Ik ga vanavond even de gasklep eraf halen en wat andere zaken nalopen.
  8. Hallo allemaal, Mijn Jeep wrangler 4.0 heeft 2 jaar stil gestaan door omstandigheden. Een agent was het niet eens met de spoorbreedte van mijn jeep. Nu iets smallere velgen en weer apk gekeurd dus weer touren. Nu met koud starten en gas geven heeft ie even een dood moment ook met rijden gas los en weer gas geven even dood en dan weer gaan. Met warm starten doet hij er langer over om daadwerkelijk te starten. Ook heb ik het idee dat hij minder hoog loopt in het begin met starten, dus als hij koud is. Iemand een idee, zelf denk ik iets van vuiligheid in de brandstofleiding/filter. Heb hem toen ook niet met een volle tank weggezet. met vriendelijke groet, Rene
  9. Goedemiddag, heb eventueel een 16 inch velg met band weet alleen niet of deze van een wj is.
  10. Hallo, ik ging net mijn bikinitop aanspannen en krak brak de spanner af maar nam daardoor ook gelijk mijn binnenspiegel mee. Resultaat een barst in de voorruit. Op mijn frame zitten ook diverse roestplekken dus wil die eigenlijk ook gelijk maar vervangen. Wie heeft er nog een redelijk goed frame staan met een complete voorruit? Voor YJ uit 92 mvg Rene
  11. Hallo, sinds enige dagen rij ik zonder werkende knipperlichten. Ik heb de zekeringen nagekeken maar deze zijn allemaal heel. Echter als ik mijn gevarenlicht aanzet doen ze het wel. Ik denk zelf dat er ergens een relais kapot. Hebben jullie nog een idee? En/of weten jullie waar dat relais zit of hoe ie eruit ziet. mvg Rene
  12. Hallo, ik heb nu 31 inch banden omder mijn yj 1992, maar loopt volgens mij bij de achter schermen iets aan als ie inveert (banden steken ook iets uit 2 a 3 cm) Nu wil ik hem ophogen maar niet te hoog want anders past hij niet meer in de garage. Dus ik zit te denken aan een verhoging van 1 inch (misschien 2 inch maar dan moet ik goet meten in de garage). Ik zit te denken aan verlengde veerschommels of een bodylift of een blad bij vering bij steken ("add a leaf") Achter staat de vering iets doorgebogen en voor de staat de vering recht Wat adviseren jullie doorgewinterde jeep-rijders ? Ik heb hiervoor een suzuki gehad en heb hier verlengde veerschommels toegepast en vond dat hij hierdoor "minder" weg gevoel had of is dit bij een Jeep anders? Grtn Rene
  13. Hoi, Ik zal best wel eens gaan terreinrijden maar niet dagelijks, alhoewel ik moet zeggen dat ik hiervoor een Samurai heb gehad en dat het toch wel een soort virus is. Wat ik wel raar vind is dat er dan nog steunen aangepast moeten worden, de uitlaat is speciaal voor de wrangler gemaakt. Ik zal vandaag ff navragen wat er nou precies aan gedaan is. 1 ding is wel zeker het klinkt al een heel stuk beter kwa geluid.
  14. Hallo, dit is de eerste x dat ik wat post, dus laat ik mij ff voorstellen. Ik ben Rene en kom uit het Westland, en heb sinds vorig jaar een wrangler '92. Helemaal goud deze auto. Ik heb via dit Forum alle info gehaald om te bestellen bij 4wd in amerika, mijn dank daarvoor. Maar nu het volgende, omdat mijn uitlaat vervangen moest worden bij de APK keuring heb ik een Borla Cat-back gekocht voor het juiste bouwjaar maar nu past deze niet (gelijk), en moet hier en daar aangepast worden. De steun op de pot is te lang en de bocht moet ingekort worden, is dit normaal? Zij er mensen met soortgelijke ervaringen?
×
×
  • Create New...