Spring naar bijdragen

Koperdraad

Forum member
  • Aantal bijdragen

    38
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Koperdraad

  • Verjaardag 29/05/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1992

Recente profielbezoeken

1,445 profielweergaven

Koperdraad's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Eigenlijk is dus orignele spanner van YJ niet meer te leveren en is het alternatief de spanner van de XJ, ZJ en TJ. Echter past deze niet gelijk en moet er hier een daar een paar mm afgehaald worden.
  2. Thanx, ik zie hem nu ook staan, in Tiel bij BS hadden ze dit niet meer en zeiden dat dit ook niet meer leverbaar was en een ander had het ook niet. Gelukkig hebben we nu ook een OEM nummer.
  3. Iemand een idee? het gaat dus om dit blokje
  4. Mijn moerspanner van de multiriem is gebroken, waar dus de bout in gedraaid word om de multiriem strakker te zetten. Is dit een universele moer?
  5. Zit het niet in de stekker? Draadbreuk ofzo. Heb ik ook gehad ben er lang aan bezig geweest met allerlei bypassen maar uiteindelijk opgelost.
  6. Sorry voor mijn late reactie. Het probleem is dan het niet constant is, maar zit nu weer met een ander probleem, een week geleden lag er ineens een grotere plas olie aan de voorkant. Waarschijnlijk lekt nu ook de voorste krukaskeering. Eerdaags gaat de auto bij mijn maatje de brug op en dan kijken of het e.a. op te lossen is.
  7. Koperdraad

    Gespot!

    Grappig, nooit enig aandacht aan deze rubriek besteed, totdat ik vandaag ineens naast een dikke zwarte TJ stond. Met daarop de oplossingen die ik al een tijdje zocht, hoe monteer ik mijn derde remlicht op de tirecarrier en kan ik de orignele trekhaak hier nog onder monteren....deze had al de optie's die ik zocht. Het kan dus toch!
  8. Mijn status van het koppelingspedaal is sinds kort veranderd. Deze komt 4 van de 5 keer niet helemaal meer terug. Pedaal staat dan ineens 2 a 3 cm meer naar achteren t.o.z van het rempedaal, Iemand een idee?
  9. Je mag best zeuren Siert, ik verwacht dat als ik een nieuwe sensor bestel (CROWN) dat ik gewoon een goede vergelijkbare krijg en niet een geknepen versie die in de min tolerantie zit. Ben er pas achtergekomen na wat spuiten met wd40 dat dat wel erg makkelijk van elkaar afglijd. Vorige week weer een nieuwe besteld en deze is weer anders, dan vorig jaar (waarschijnlijk een andere chinese fabriek).
  10. Ik zoek een ruitenvloeistof tankje van een wrangler YJ 1992 Die van mij is lek gegaan, maar op een nogal rotte plek hierdoor is deze lastig te fixxen. Alle pompjes heb ik nog en werken dus die zoek ik niet. Wie heeft er nog ziets liggen?
  11. heel het euvel is opgelost. Het blijkt nu dat de nieuwe tps sensor iets dunnere polen heeft dan de oude connector. Hierdoor was er met stilstand goed contact maar zodra ik ging rijden trad er uiteraard storing op. Ik heb de oude stekker weg geknipt en vervangen voor drie geisoleerde persverbinders. Ben nu weer 800km verder zond er storing.
  12. Nou de krukas sensor is het ook niet.... was trouwens een fluitje van een cent deze verwisselen.
  13. Setje van 4 stuks spoorverbreders te koop Iets minder dan 4 cm verbreding vraagprijs: 100€ 5x114,3 of 5x4,5" komen van een wrangler YJ
  14. Mijn jeep ging vanochtend weer hortend en stotend over de weg…zucht. Dacht dat ik het euvel wel gevonden had, de draadbreuk bij de tps sensor. Deze heb ik inmiddels gesoldeerd en de waardes waren met de multimeter goed. Gisteren een uurtje gereden en na een driekwartier ff het gevoel of er ineens weer een vuiltje in de sproeier kwam. Vanochtend gestart en het was mij al eerder opgevallen, bij het eerste gas geven valt de motor iets terug hij reageert bij koud ineens anders. Nu na 5 minuten op de weg horten en stoten bij laag toerental. Vorig jaar heb ik van alles vervangen. Benzine filter, bobine, kaarspitjes en kabels, tps sensor, verdelerkap. Foutcodes er uit gehaald. Nu alleen nog foutcode 12 , maar dat is van het loskoppelen van de accu… Zit nu te denken om krukassensor maar gaan te vervangen. Iemand nog suggesties?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...