Spring naar bijdragen

Etiennewrangler

Forum member
  • Aantal bijdragen

    59
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Etiennewrangler

  • Verjaardag 10/06/1992

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1995

Etiennewrangler's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. ja idd ja, en er zitten nog wielen onder ook. bedankt voor je reactie! het kenteken is 18-lp-jp ik wou er een foto opzetten maar dit wou niet helemaal lukken.
  2. beste jeepers, een half jaar terug heb ik mijn jeep wrangler 4.0i uit 1995 ingeruild voor een andere auto. toch heb ik hier spijt van gekregen en ben ik naar deze opzoek. de jeep staat/rijd in de buurt van ossendrecht en is zwart, als er iemand is die deze gezien heeft of kent of misschien zelfs de eigenaar is zou u dan contact met mij op willen nemen? alvast bedankt
  3. oke heel handig om te weten, kom zelf uit zaanstad in noord-holland maar een stukkie rijden is niet erg als je de juiste onderdelen daar kan vinden. vriendelijk bedankt.
  4. zou iemand mij kunnen vertellen waar die sloop met wranglers is? dan kan ik daar ook is gaan kijken alvast bedankt. en kristaly hoe is het afgelopen met de schaden van je geweldige auto?
  5. helaas is de bak van ivo al verkocht. als iemand wel een bak te koop heeft? het liefst een 32 RH bak. of een andere die behoorlijk in de buurtkomt?
  6. ik neem hem graag van je over ivo. ik stuur je ff een bericht voor je adres.
  7. ik heb mij automaatbak laten reviseren een jaartje terug, maar er is elke keer gedonder mee. nou ben ik het een beetje zat en doen ik er het liefst een andere bak onder. het liefst niet teveel geld aangezien ik al een revisie heb betaald. misschien is een xj bak wel een goede oplossing? komen deze vaak voor? etienne
  8. beste jeepers. doordat ik steeds problemen heb met mijn automaatbak, zit ik er aan te denken op een 727 torqueflite in me jeep 4.0 L high output uit 1995 te maken. ik had een jaartje terug gelezen dat dit wel is gedaan word omdat deze bakken wat sterker zijn als de 32RH bakken. heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand er misschien iets van? is dit veel werk of moet er veel aangepast worden? past het wel achter de 4.0L ho motor? Etienne
  9. dag jeepers, een beetje laat, maar moest zelf een metertje maken voor de druk te meten. een setje met brandstof drukmeters was 300 euro en een nieuwe pomp 250 euro. ik besloot om zelf een metertje te maken die goed gelukt is. wanneer de auto stationaar draaid heb ik 22 psi druk. als ik dan het vacuumslangetje van de klep afhaal heb ik 32 psi. als ik in de waardes kijk die eucalypta geeft. klopt dit niet helemaal. heeft iemand een idee??
  10. bedankt voor de reacties. het luchtfilter is vervangen en ziet er ook nog schoon uit, ook het benzine filter heb ik er nieuw opgezet. het buisje die naar de injectors gaat, daar zit een tuutje op met een zwart dopje, als ik het dopje er afhaal kan ik een kogeltje indrukken en dan komt de benzine er uit (ik denk dat ik daar een drukmetertje op moet zetten??) wanneer de buis helemaal leeg is en ik zet het contact aan dan hoor je de brandstofpomp pompen. (normaal hoor ik die nooit pompen dus er blijft wel druk op staan, dit is volgens mij een goed teken en er zou dan geen lekage zijn) de O2 sensor, zit deze in de inlaatklep? en wat ik beschreef is dat er een 2de benzine leiding naar een soort vacuumgestuurde klep gaat, met daarnaast de gewoone brandstofleiding. ik zou graag willen weten wat deze vacuumgestuurde klep nu eigenlijk doet, en of ik kan testen of deze het doet. alvast bedankt.
  11. beste jeepers, wanneer ik heb gereden en ik sta weer thuis in het parkeervak begint de jeep te ploffen bij een stationaar toerental, het lijkt op na verbranding? de bougies zijn vervangen + de rotor + de verdelerkap + de kabels ongeveer een half jaar terug en volgens mij had hij het toen niet. het gaat trouwens om een 4.0 liter HO motor. heb de gasklep schoongemaakt want deze zat vol met roet, ook heb ik de sensortjes schoon gemaakt. wat mij op is gevallen is dat de uitlaat pijp achter helemaal zwart ziet en dat de buiten rand ook zwart begint te raken (binnenkant is vrij logies maar de buitenkant niet). er zit ook een 2de brandstofleiding met een soort klep die vacuum gestuurd is, die naar de injector leiding gaat op, is deze klep te testen en weet iemand wat deze doet. iemand een idee wat het kan zijn?? van de week had ik trouwens ook dat hij niet harder wou gaan als 140 bij een klein beetje tegen wind. (heb een jaar terug 180 gereden en had nog gas over) alvast bedankt.
  12. dit bedoel ik, een plaatje zegt meer als 1000 woorden
  13. dit bedoelde ik, plaatjes zeggen meer als 1000 woorden
  14. hoe staat de as van de tussenbak ten opzichte van de achteras? de as van de tussenbak moet recht staan met het kruisje van de achteras, de as die daartussen zit met de kruisjes die hoord als ennige schuin te staan.
  15. ik heb ook de sensor vervangen, en de computer geriset. hij liep gelijk heel mooi, en ik heb een tijdje gereden. ik denk dat het probleem nu verholpen is. maar voorheen deed hij het ook een tijdje en opeens weer niet dus ik juig nog niet te vroeg haha. heel veel dank voor de hulp.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...