Spring naar bijdragen

crosserke

Forum member
  • Aantal bijdragen

    22
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wrangler
  • Bouwjaar
    1992

crosserke's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. hij heeft wat grotere schommels, voor de rest niets
  2. Hey, ik heb een wrangler yj en heb geen problemen met deze auto maar een maat van mij heeft ook een yj 4.0l van 1991 en rijdt steeds het kruisje van zijn achterste cardan tegen de pont-kant kapot. Gewoon door op de baan te rijden. Er is al een andere tussenbak, y joke en cardan, nieuw kruisje en beugels op gekomen. Nu heeft de jeep het weer en hij is ten einde raad. Heeft iemand dit nog voorgehad of een oplossing voor dit probleem?
  3. Dat blauw vind ik wel mooi, is dat origineel van jeep?
  4. Hey, omdat mijn wrangler yj last had van roest moet ik hem opnieuw laten spuiten en bijwerken. Ik ga de body er af halen en volledig laten herspuiten. Nu weet ik niet goed welke kleur ik ga kiezen welk vinden jullie de mooiste en eventuele foto's? Ik had gedacht aan een blauwe kleur mss? De jeep dient vooral ook om een mee naar de autocross te gaan en dus een remork te trekken dus ik had gedacht aan geen zwarte kleur omdat er anders snel krassen op komen.
  5. "Als er echter een scheurtje in de uitlaatpoort ontstaan is, tijdens het inpersen van de klepzitting, dan kan er koelvloeistof in de uitlaatpoort en dus de uitlaat lopen, zonder dat er veel vloeistof in de verbrandingsruimte terecht hoeft te komen" Denk dat het dit gaat zijn, de jeep gaat naar de garage die de kop aangepast heeft en eind deze maand kan ie der aan beginnen.
  6. als je start draait ie effe slecht (10sec), ben er mee naar de garage geweest en die vermoed dat er iets mis is gegaan met het inpersen van de klepgeleiders(speciale voor gas)
  7. Nee, het is echt zo, ik heb het zelf nog nooit gezien, het koelwater loopt dus echt uit de uitlaat (groen koelwater) Van het monteren kan het niet zijn, want ondertussen is er al zon 3000km mee gereden
  8. Ja, was ook zoiets aan het denken, maar als er zoveel lekt, kan het dan nog de pakking zijn? Het loopt dus echt uit de uitlaat, het kan dus zo al niet in de cilinder komen, want de motor loopt nog gewoon goed, als er zoveel water in de motor zou lopen zou deze ook kapot zijn. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
  9. Hey, ik heb een jeep wrangler (YJ) van 1992 4.0 high output, ik zit met een serieus probleem, een 3000km geleden zijn de klepgeleiders en kleppen vernieuwd, van toenaf is ie koelwater beginnen te verbruiken, het was niet echt duidelijk, maar nu, na een maand stil te staan starte ik hem terug en zeer veel witte rook en !!!!!!! KOELWATER liep uit de uitlaat! Zou nu men kop gescheurd zijn of wat zou er gebeurd zijn? Kan ik een ruilkop kopen of heeft iemand nog een goede occasie liggen?
  10. Slijtage geef ik niet zoveel om, maar de remkracht wil ik verbeteren, ik rij maar 2000km per jaar met de jeep, maar meestal met een aanhanger en dan moet de jeep toch wel goed kunnen remmen. Ik zoek hiervoor een oplossing, mss blokken en schijven door een ander "beter" merk vervangen.
  11. Kan je gewoon blokken van brembo in je originele klauwen monteren?
  12. Heeft iemand nog een gedacht waar ik zon blokken en schijven kan bestellen, want nu zijn we reeds weer wat verder en heb ik er nog steeds geen, en voor dat aanbod van dezperado was ik te laat
  13. vind ik ook, daarom dat ik een goed systeem ben aan het zoeken
  14. alvast bedankt voor je reactie, is de remkracht ook beter geworden bij noodstops sindsdien je ze hebt geplaatst?
  15. Welk merk heb jij dan of onderdeelnr? want kan er niet direct een merk op de site vinden? Sorry, heb het al gevonden op de site, heb jij ze ook geplaatst? Voel je merkelijk het verschil, heb je schijven+blokken of enkel de blokken?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...